افزایش ۳ میلیونی کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در ۱۰۰ روز نخست دولت چهاردهم

مردم در این مدت بیشتر به سامانه کدام سازمان‌ها مراجعه کردند؟
افزایش ۳ میلیونی کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در ۱۰۰ روز نخست دولت چهاردهم

محمدمحسن صدر، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و معاون وزیر ارتباطات، اعلام کرد از ابتدای دولت چهاردهم تا امروز بیش از ۳ میلیون نفر به کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اضافه شده است که کاربران این سامانه را در مجموع به بیش از ۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر می‌رساند.
به گزارش ایسنا، محمدمحسن صدر مراجعه افراد به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در صد روز نخست دولت چهاردهم را بیش از ۴۲ میلیون عنوان کرد که از این طریق مردم توانسته‌اند به‌صورت الکترونیکی خدمات دریافت کنند.
او توضیح داد: «بیشترین مراجعه کاربران به سامانه‌های وزارت آموزش‌وپرورش با بیش از ۱۶ میلیون مراجعه و بعد از آن وزارت راه و شهرسازی با بیش از ۴ میلیون و سازمان تأمین اجتماعی با بیش از ۳ میلیون مراجعه بوده است.»

سامانه‌های معاملات املاک و مستغلات کشور و پنجره واحد خدمات دانشگاهی وزارت علوم با بیش از ۱.۵ میلیون مراجعه، سامانه خدمات الکترونیک انتظامی (سخا) با بیش از یک میلیون، درگاه ملی مجوزهای کشور با بیش از یک میلیون و سازمان امور مالیاتی با بیش از ۶۰۰ هزار مراجعه در رتبه‌های بعدی مردم برای دریافت خدمات الکترونیکی در این ۱۰۰ روز بودند.

صدر توسعه پنجره ملی خدمات ملی دولت هوشمند را یکی از برنامه‌های سازمان فناوری اطلاعات معرفی کرد که بر اساس تکالیف قانون برنامه پنج‌ساله هفتم مردم از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/7r41

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

آغاز دوره سوم زیست‌بوم نوآوری ایران

چرا نوآوری نیروی محرکه توسعه گمشده امروز ماست؟

تحول دیجیتال، از شاخص‌های جدید پایش کیفیت خدمات الکترونیکی در دوره دوازدهم ارزیابی خواهد بود