کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

با چند پلتفرم تجارت اجتماعی آشنا شوید

خریدی کاربرپسند و دلپذیر

محبوبیت تجارت اجتماعی در چند سال اخیر به‌تدریج افزایش یافته است. با این حال، تاریخ نشان خواهد داد که ویروس کرونا تأثیر بزرگی داشته است؛ شرکت‌ها شروع به توسعه ابزارها و پلتفرم‌هایی برای تسهیل استفاده از تجارت اجتماعی توسط خریداران و فروشندگان کرده‌اند و راه‌حل‌هایی را به برندهایی ارائه می‌دهند که به دنبال فروش از طریق رسانه‌های اجتماعی هستند.

پلتفرم‌های تجارت اجتماعی همچنین تجربه خرید را برای مصرف‌کنندگان، کاربرپسندتر و دلپذیرتر می‌کند.

ورینت: انجمن ورینت یک پلتفرم تجارت اجتماعی است که از همکاری با مشتری فرصت‌های تجاری ایجاد می‌کند. این یک پلتفرم قابل تنظیم، همکاری‌پذیر و با ویژگی‌های کامل است که فرصت‌هایی را برای تجارت الکترونیک مبتنی بر اجتماع فراهم می‌کند.

تگ‌باکس کامرس: یک پلتفرم محتوای قابل خرید برای افزایش فروش، اعتماد، ترافیک و تعامل و ارائه یک تجربه خرید کامل است. به شما کمک می‌کند محتوای اجتماعی خود را به فیدها و گالری‌های قابل خرید تبدیل کنید. فقط محتوا را جمع‌آوری، محصولات را برچسب‌گذاری و گالری‌ها را در وب‌سایت تجارت الکترونیک و فروشگاه آنلاین خود منتشر کنید.

پیندودو: پیندودو که روی برنامه وی‌چت ساخته شده است، برای هر محصولی که به فروش می‌رساند، دو قیمت دارد. یکی قیمت تک خریدار است. با این حال، یک قیمت ارزان‌تر دوم وجود دارد که نشان می‌دهد اگر خریدار بتواند شخص دیگری را برای خرید کالا پیدا کند، هردو می‌توانند با پرداخت قیمت کمتری، خرید کنند.

همه این تراکنش‌ها در پلتفرم پیندودو انجام می‌شود و نیازی به برنامه پیام‌رسانی جداگانه یا ارتباط ایمیلی نیست. بیدیان: بیدیان یکی دیگر از پلتفرم‌های تجارت اجتماعی وی‌چت چینی است. این شرکت که در سال 2017 توسط گروه خرید مادر و کودک بیبی گروپ تأسیس شد، این امکان را به کاربران می‌دهد تا محصولات را از دسته‌های مختلف بخرند، به اشتراک بگذارند و بفروشند. بیدیان به طور مستقیم از روابط دوستانه وی‌چت برای بازاریابی استفاده می‌کند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/cpag
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.