کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

تبر طلایی در دستان اینماد

انتشارات راه پرداخت موفق به کسب جایزه برترین تولیدکننده محتوا دراختتامیه سومین جشنواره نهال فین‌تک شد

اختتامیه سومین جشنواره نهال فین‌تک روز چهارم اسفندماه به میزبانی بانک ملی ایران برگزار شد. هدف سومین دور جشنواره نهال فین‌تک مانند دو دوره قبل، شناسایی و معرفی نقش‌آفرینان بود. فیناپ، بانک ملی ایران، سداد، فینوداد، ازکی‌وام و دیجی‌پی حامیان این دوره از نهال فین‌تک بوده و راه پرداخت نیز به عنوان حامی رسانه‌ای این رویداد فعالیت دارد.

در سومین دوره جشنواره نهال فین‌تک کسب‌وکارها، استارتاپ‌ها، نهادها و افراد تأثیرگذار صنعت فین‌تک با معیارهای از پیش تعیین‌شده سنجیده شدند. این مقایسه و انطباق توسط ۷۰ داور که بهترین‌های صنعت هستند، انجام گرفت. فرایند انتخاب کاندیداها چند مرحله دارد؛ در اولین مرحله تمام شرکت‌کنندگان وارد ارزیابی اولیه شدند و با توجه با پارامترهای تعیین‌شده، آنهایی که امکان رقابت و ورود به مرحله بعد را دارند، انتخاب شدند. در مرحله دوم هم، هیئت داوری شرکت‌کنندگان منتخب را بررسی و در نهایت برنده نهایی را اعلام کرد.

اپلیکیشن، محصول و راهکار برتر در گروه کسب‌وکارهای بزرگ، اپلیکیشن، محصول و راهکار برتر در گروه کسب‌وکارهای نوپا، زن تأثیرگذار ۱۴۰۰ حوزه فین‌تک، مرد تأثیرگذار ۱۴۰۰ حوزه فین‌تک، تولیدکنندگان محتوا در حوزه مالی و فین‌تک و در نهایت جایزه مانع نوآوری یا تبر طلایی هرکدام بخش‌های مختلفی هستند که برترین فعالان آنها از میان کاندیداهای اعلام‌شده در اختتامیه سومین دور جشنواره نهال فین‌تک انتخاب شدند.

در ابتدای برنامه مهدی مؤمنی، مدیرعامل ازکی‌وام با تأکید بر اهمیت دسترسی صحیح به ابزار مالی و فراگیری مالی و مطرح‌کردن مبحث وام و اعتبار به عنوان بخش مهمی از فراگیری مالی به بررسی بخشی از چالش‌های این بخش در کشور پرداخت. مؤمنی با ارائه آمار و ارقام دریافت وام و پس‌انداز در ایران بر این نکته تأکید کرد که لندتک به رشد شبکه بانکی و کاهش فشار فقر بر جامعه متوسط کشور کمک خواهد کرد.


برترین‌های فین‌تک کشور



جایزه سومین اپلیکیشن، محصول و راهکار برتر در گروه کسب‌وکارهای بزرگ به مجموعه ازکی تعلق گرفت. پلتفرم فرابوم نیز موفق به کسب رتبه دوم این بخش شد. جایزه برگزیده سوم بخش اپلیکیشن، محصول و راهکار برتر در گروه کسب‌وکارهای نوپا نیز به مجموعه والتا رسید. جایزه رتبه دوم این بخش به مجموعه بلوط تعلق گرفت.

در ادامه اهدای جوایز، انتشارات راه پرداخت موفق به کسب جایزه برترین تولیدکننده محتوا در حوزه مالی و فین‌تک شد و مجموعه گزارش‌های مدیریتی ایلیا رتبه دوم این بخش را از آن خود کرد.

رتبه اول اپلیکیشن، محصول و راهکار برتر در گروه کسب‌وکارهای بزرگ به مجموعه بلوبانک تعلق گرفت و مجموعه دونگی نیز موفق به کسب رتبه اول اپلیکیشن، محصول و راهکار برتر در گروه کسب‌وکارهای نوپا شد. همچنین صادق فرامرزی نیز به‌عنوان سخنران برتر حوزه فناوری مالی و فین‌تک انتخاب شد.

یکی از جایزه‌های پرچالش این جشنواره، جایزه مانع نوآوری یا تبر طلایی بود که بین دو کاندیدای طرح صیانت که طبق توصیف مصطفی نقی‌پورفر، دبیر انجمن فین‌تک یک خیانت سازمان‌یافته است و همچنین اینماد اجباری که مانع بزرگی بر سر راه کسب‌وکارهای نوپاست، به اینماد اجباری تعلق گرفت.

در انتهای بخش اهدای جوایز، جایزه زن و مرد تأثیرگذار ۱۴۰۰ در حوزه فین‌تک به ترتیب به نگار تیمورزاده، مدیر بلوبانک و مهدی شریعت‌مدار رئیس هیئت‌مدیره انجمن فین‌تک رسید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/vy0m
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.