تخفیف ۳۰ درصدی کتاب‌های راه پرداخت به مناسبت هفته کتاب‌خوانی / به همراه ارسال رایگان

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تمام کتاب‌های انتشارات راه پرداخت، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی تا ۳۰ آبان شامل ۳۰ درصد تخفیف شده‌اند. در این مدت کتاب‌های خریداری شده، به صورت رایگان برای افراد ارسال خواهند شد.

انتشارات راه پرداخت به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، همه کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات را تا پایان آبان ماه با تخفیف ۳۰ درصدی و با استفاده از کد bookweek به فروش می‌رساند. ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین، هوش مصنوعی، علوم داده، نوآوری، اقتصاد دیجیتال، حقوق، امنیت، فین‌تک و زیرشاخه‌های آن و… از عمده موضوعات کتاب‌های انتشارات راه پرداخت هستند که با زبانی ساده برای همه از کارشناسان و متخصصان گرفته تا علاقه‌مندان و تازه‌کاران مناسب و قابل فهمند.

نئوبانک، هوش مصنوعی در خدمت مد، ۶۰ الگوی مدل کسب‌وکار، دارایی دیجیتال، داده‌های مشتری و حریم خصوصی، انقلاب خدمات مالی، سیستم‌های فناوری دفترکل توزیع شده، باز آفرینی محصول، بلاکچین برای کسب‌وکارها، ابزارها و سلاح‌ها، پول، اقتصاد اطلاعات، امنیت سایبری، چاپ دوم قانون بی‌قانونی و پول نقد دیجیتال و چاپ چهارم کتاب پر طرفدار یک ساتوشی، از جمله کتاب‌هایی هستند که علی‌رغم جدید بودنشان می‌توان آن‌ها را با تخفیف خریداری کرد. به علاوه، تا پایان ماه، ارسال کتاب‌های خریداری شده هم رایگان است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/zjna
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.