خبر خوش برای دوج‌بازها

دوج‌کوین به ۱۸۰۰خودپرداز صرافی بیت‌کوین آمریکا متصل شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

از این پس می‌توان ارز دیجیتال دوج‌کوین را در دستگاه‌های خودپردازی که توسط صرافی ارز دیجیتال «بیت‌کوین آمریکا» اداره می‌شود، معامله کرد. خبری خوش برای یکی از پرخبرترین توکن‌های بازار که همیشه به خبرسازی شهره بوده است.

به گزارش کوین‌دسک، قیمت دوج‌کوین یک روز پس از اینکه صرافی ارز دیجیتال «بیت‌کوین آمریکا» اعلام کرد که قصد دارد با بیش از ۱۸۰۰ دستگاه خودپرداز در ۳۱ ایالت آمریکا از این ارز دیجیتال پشتیبانی کند، به بالاترین سطح یک‌ماهه خود رسید.

بلافاصله بعد از این اعلام خبر قیمت دوج‌کوین چهار درصد افزایش یافت و حتی در ساعتی از روز به 0.141 دلار رسید. این عدد بالاترین قیمت دوج‌کوین از ۲۱ فوریه تا آن موقع بود. اگرچه قیمت این رمزارز در ماه‌های گذشته به‌شدت تحت تأثیر خبرها و جنجال‌های چهره‌های مختلف بوده و نمی‌توان این روند را یک روند تثبیت‌شده برای آن دانست.

بیت‌کوین آمریکا که خود را یک صرافی ارز دیجیتال معرفی می‌کند، به‌عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات پولی در وزارت خزانه‌داری ایالات متحده ثبت شده است. طبق اعلام بیت‌کوین آمریکا، این صرافی محبوبیت روزافزون دوج‌کوین را تشخیص داده و به این نتیجه رسیده که زمان پرداختن به آن فرا رسیده است.

مشتریان می‌توانند با دستگاه‌های خودپرداز، انواع خاصی از ارزهای دیجیتال را با پول نقد خریداری کنند یا آنها را به‌صورت نقدی برداشت کنند. اتر، توکن بومی شبکه اتریوم نیز در ماه اکتبر به شبکه خودپرداز این صرافی اضافه شد. همچنین، در هفته‌های اخیر قیمت دوج‌کوین پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در توییتی اعلام کرد که دارایی‌های رمزنگاری خود از جمله دوج‌کوین را نمی‌فروشد، افزایش یافت.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/d3q3
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.