رقیب متاماسک حسابی رشد کرده است

موفقیت‌های کیف پول فانتوم ادامه دارد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

براندون میلمن، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل کیف پول فانتوم گفته کیف پول رمزنگاری متمرکز بر سولانای این شرکت به‌دنبال جذب کاربران بسیار بیشتری است و در نظر دارد در سال 2022 بیش از 10 میلیون کاربر فعال هفتگی داشته باشد.

میلمن گفته است: «جذب کاربران در محدوده 10 [میلیون] تا 50 [میلیون] چیزی است که ما برای آن عکس می‌گیریم. واقعاً سخت است که بگوییم دقیقاً کجا قرار است فرود بیاید، به‌ویژه به این دلیل که محیط رمزنگاری کلان نیز عامل بزرگی است. کیف پول فانتوم در ماه نوامبر به یک میلیون کاربر رسید و در پایان دسامبر، تعداد کاربران فعال هفتگی آن به حدود 1.8 میلیون نفر رسید.

در ماه جولای، فانتوم در دور سری A خود ۹ میلیون دلار به رهبری سرمایه‌گذار معروف اندریسین هوروویتز جذب کرد.

میلمن گفته است: «ما در فضای اتریوم بسیار عمیق کار کردیم و واقعاً می‌خواستیم یک رقیب برای متاماسک ایجاد کنیم. ما ایده‌های زیادی در مورد چگونگی بهبود کیف پول و تبدیل‌کردن آن به بخشی از وب 3.0 داشتیم و کماکان داریم.»

هدف این تیم ایجاد یک نمونه مشابه اما چندزنجیره‌ای از متاماسک با تمرکز بر DeFi و NFT بود، اما از آنجایی که تیم فانتوم شاهد رشد فوق‌العاده‌ای بود، ذهنیت خود را به حمایت از سولانا و تبدیل آن به بهترین گزینه برای کاربران کیف پول خود تغییر داد. کاربران کیف پول می‌توانند توکن‌ها را در بلاکچین سولانا ذخیره، ارسال، دریافت، سهام و مبادله کنند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/z05m
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.