کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

روتلی؛ پلتفرمی برای ساخت برند کارفرمایی

جذب افراد مستعد برای شرکت‌های کوچک

استارتاپ «کریر بیکن» مستقر در مونتکن، شرکت «روتلی» تورنتو را که پلتفرمی برای ساخت برند کارفرمایی فراهم می‌کند، خریداری کرده است. روتلی پس از خریده‌شدن توسط «الانگ ساید»، به کریر بیکن می‌پیوندد. الانگ ساید که نام خود را در سال ۲۰۱۶ تغییر داد، در سال ۲۰۱۴ با نام کیمپل تأسیس شد. رایان پورتر، بنیان‌گذار روتلی گفت: «روتلی برای ارائه راهی مقیاس‌پذیر به کارفرمایان ساخته شده تا گفتن داستان بصری برند کارفرمایی در آگهی‌های شغلی را آموزش دهد. این روش به روتلی توانایی انجام این کار را در سطح جدیدی می‌دهد.»

در کنار مدیرعامل، «ایو بوردو» به بتاکیت گفت پس از اینکه الانگ ساید در دسامبر گذشته کریر بیکن را از برنزویک نیوز متعلق به خانواده ایروینگ خریداری کرد، این استارتاپ تصمیم گرفت تا با نام کریر بیکن برای شناخت برند خود در بازار به جلو حرکت کند. او گفت: «نام الانگ ساید در حال حذف شدن است و ما می‌خواهیم از این به بعد کریر بیکن باشیم.» بوردو افزود که الانگ ساید، کریر بیکن را به مبلغ 7/6 میلیون دلار کانادا خریداری کرد که قبلاً این رقم فاش نشده بود.

الانگ ساید در دسامبر ۲۰۲۱، هشت میلیون دلار کانادا در سرمایه‌گذاری سری A جمع‌آوری کرد که بخشی از آن برای تأمین مالی خرید کریر بیکن توسط الانگ ساید استفاده شد. این استارتاپ گفت که اکنون به عنوان کریر بیکن دستیابی به فناوری روتلی و بنیان‌گذار و مدیرعامل رایان پورتر، یک سرمایه‌گذاری برای ایجاد ارتباط بهتر با جویندگان کار است.

روتلی که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد، هر زمان شغلی جدید به سیستم ردیابی متقاضیان یک شرکت اضافه می‌شود، به طور خودکار پست‌های شغلی متنی ثابت را به تجربه‌های تعاملی متقاضی تبدیل می‌کند. روتلی گفت که در هر زمان، بیش از ۱۳ هزار آگهی کار را ارائه می‌دهد و در بیش از ۳۵ کشور فعال است. اگرچه روتلی یک تیم کوچک دو نفره دارد، اما مشتریان آن شامل ایندیگو، هالیون، جی. اس. کی، سیمنز و کوچ هاب هستند. ایو بودرو، مدیرعامل فعلی کریر بیکن، گفت که پورتر به عنوان رئیس محصول تیم توسعه، کریر بیکن را رهبری خواهد کرد. او همچنین گفت که این خرید که در ماه آگوست انجام شد، فرصت مناسبی برای نزدیک به ۲۰۰۰ مشتری کریر بیکن بود.

کریر بیکن به رهبری بودرو و بنویی بورکه، یک پلتفرم استخدام و جذب استعداد و یک سیستم ای‌تی‌اس متناسب با کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط ارائه می‌دهد. پلتفرم آنها اطلاعات دقیق، ابزارهای ارتباطی متقاضیان و توزیع آگهی‌های شغلی را ارائه می‌دهد. رابطه کریر بیکن با الانگ ساید به سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد؛ زمانی که کارفرمایان با استفاده از پلتفرم الانگ ساید برای اولین بار توانستند مشاغل خود را مستقیماً در کریر بیکن پست کنند. در سال ۲۰۱۷، الانگ ساید با کریر بیکن برای بازسازی نام تجاری خود و مدیریت وب‌سایت مدیریت استخدام و استعداد خود شریک شد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/lgsp
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.