سرمایه‌گذاری برای تعامل

۸/۲۳ میلیون دلار سرمایه‌گذاری در پی‌استون

پی‌استون، یک شرکت پرداخت و یکپارچه نرم‌افزار، سرمایه‌گذاری استراتژیک دیگری را تأمین کرد؛ این بار ۸/۲۳ میلیون دلار.
این شرکت مستقر در کانادا در سال ۲۰۰۸ به عنوان شرکت پردازش پرداخت زومارون شروع به کار کرد و در سال ۲۰۱۹ نام تجاری جدید خود را به عنوان «پی‌‌استون» تغییر نام داد.

طریق الانصاری هم‌بنیانگذار پی‌استون می‌گوید: مهم‌ترین نیاز کسب‌وکارهای کوچک تعامل با مشتریان، حضور آنلاین و بازاریابی دیجیتال است. آن‌ها به دنبال محتوا و شیوه‌ای هستند که به مردم بگوید چرا باید با آن‌ها تجارت کنند.

پی‌استون بازاریابی را از طریق محتوا فراهم می‌کند. در پی‌استون مخاطبان و مشتریان با رفتارهای خود جایزه می‌برند. دعوت از یک دوست، نوشتن یک نقد، دادن امتیاز و مواردی از این دست جوایز متنوعی را به همراه دارد. بودجه جدید به کل سرمایه‌های مستقر در کانون در سال ۲۰۲۱ از ۸/۷۸ میلیون دلار در مخلوطی از بدهی و حقوق صاحبان سهام است. الانصاری گفت که این مبلغ ۹/۵۴ میلیون دلار در ژانویه جمع‌آوری کرد؛ بودجه‌ای که هنوز به‌سختی قابل استفاده بوده است.

امسال پی‌استون برای اولین بار وارد بازار ایالات متحده شد. این شرکت در سراسر آمریکای شمالی بیش از ۳۰ هزار مکان تجاری در پلتفرم خود دارد. به گفته الانصاری پیش‌بینی می‌شود امسال این عدد تا پنج هزار رشد کند. این شرکت حدود شش میلیارد دلار پرداخت کارت اعتباری را پردازش می‌کند و در شرف درآمد ۷/۵۵ میلیون دلاری در سال جاری است. الانصاری گفته است: ما می‌خواهیم به مقصد اصلی مشاغل خدماتی برای ایجاد حضور دیجیتالی پذیرش پرداخت‌ها، استراتژی وفاداری و پاداش تبدیل شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.