سهم‌خواهی از بازار ۴۳ میلیارد دلاری

استیج ۳ جذب سرمایه کرد

استارتاپ تجارت اجتماعی مستقر در دهلی ۶۵/۲ میلیون دلار را در سری آ جذب کرده است. «استیج۳» استارتاپ مد مستقر در دهلی که در سال ۲۰۱۶ توسط سابنا پوری، سانچیت باوجا و رینا دهاکا تأسیس شد، یک بازار تجارت اجتماعی برای مد و سبک زندگی است.

این پلتفرم اینفلوئنسرمحور بر ارائه مد سریع و مقرون‌به‌صرفه در قالب لباس‌ها و لوازم جانبی طراحان مورد تأیید افراد مشهور یا اینفلوئنسر تمرکز دارد.

بنیان‌گذاران این کسب‌و‌کار می‌گویند: «برنامه مجهز به هوش مصنوعی ما با ایجاد یک منبع فوق شخصی که منعکس‌کننده علایق، سبک شخصی، اندازه و ترجیحات برند فرد است، نحوه خرید مشتریان را به طرز چشمگیری تغییر خواهد داد.» انتظار می‌رود بازار مد آنلاین در هند تا سال ۲۰۲۵ به ارزش ۴۳ میلیارد دلار برسد.

پوشاک و کفش بیشترین سهم یعنی حدود ۶/۷۷ درصد از کل بازار مد آنلاین را در سال ۲۰۲۵ به خود اختصاص می‌دهند. طبق گفته استیج۳ رشد سالانه ۲۰۰ درصد، با درآمد سالانه سه میلیون دلار برای این پلتفرم ثبت شده است. آن‌ها در ۱۲ ماه گذشته تعداد فالوئرهای خود را در شبکه‌های اجتماعی ۳۰ درصد افزایش داده و به ۵۰۰ هزار فالوئر رسانده‌اند.

سانچیت باوجا یکی از بنیان‌گذاران و مدیر ارشد بازرگانی در استیج۳ گفت: «دو روند کلیدی که باعث رشد تجارت الکترونیک مد می‌شود، حرکت به سمت آنلاین شدن و استفاده از پلتفرم‌های اجتماعی است؛ جایی که ما از یک پایگاه کاربران فعال روزانه متشکل از یک میلیارد کاربر در پلتفرم‌های اجتماعی مختلف در کشور استفاده می‌کنیم تا اینفلوئنسرها، برندهای کوچک و بوتیک‌های اینستاگرام را قادر سازیم که از برند شخصی خود کسب درآمد کنند.»

ارزش بازار تجارت اجتماعی هند در حال حاضر ۵/۱ میلیارد دلار است و انتظار می‌رود سال ۲۰۳۰ به ۶۰ میلیارد دلار برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.