کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

همکاری ‌فیدلیتی‌نشنال با فایربلاکز

گسترش دارایی‌های دیجیتال فیدلیتی‌نشنال به‌دنبال توجه بیشتر سرمایه‌گذاران به این صنعت

‌فیدلیتی‌نشنال، غول پرداخت، هفته گذشته همکاری خود را با فایربلاکز آغاز کرد تا بتواند راه‌حلی سازمانی برای حفاظت از دارایی‌های دیجیتال ارائه دهد. مشتریان بازار سرمایه ‌فیدلیتی‌نشنال، اکنون دارایی‌های دیجیتال را از طریق خدمات و کیف پول فایربلاکز جابه‌جا، ذخیره و منتشر می‌کنند. این دو شرکت در بیانیه‌ای اعلام کردند که مشتریان ‌فیدلیتی‌نشنال می‌توانند به ابزار‌های انباشتی و وام‌دهی، دارایی‌های دیفای و سایر اشکال پیشرفته‌تر دارایی‌های دیجیتال، دسترسی داشته باشند.

ناصر خدری، رئیس بازار سرمایه در ‌فیدلیتی‌نشنال گفت: «با تبدیل‌شدن ارزهای دیجیتال به جریان اصلی بازار، شرکت‌های بازار سرمایه از یک مقصد واحد سود خواهند برد و این مقصد به آنها کمک می‌کند تا بسیاری از دارایی‌های دیجیتال را مدیریت کنند. قرارداد جدید ما با فایربلاکز نشان از تعهد ما به مشتریان جهانی ‌برای سرمایه‌گذاری در رشد قابلیت‌های دارایی دیجیتال دارد.»

این قرارداد جدید پس از جذب سرمایه ۵۵۰ میلیون دلاری توسط فایربلاکز، بسته شد. این سرمایه که ارزش فایربلاکز را به هشت میلیارد دلار رساند، توسط ‌‌سرمایه‌گذاران خطرپذیری که تحت حمایت فیدلیتی بودند، انجام شد.

مایکل شالوف، مدیرعامل فایربلاکز به بلاک‌ورکز گفت: «دیگر هر کسب‌وکاری باید با دارایی‌های دیجیتال یا رمزارز کار کند و این امر اجتناب‌ناپذیر شده است.»

توجه بیشتر ‌‌سرمایه‌گذاران نهادی و مدیران دارایی به صنعت دارایی‌های دیجیتال باعث شد که ‌فیدلیتی‌نشنال به گسترش دارایی‌های دیجیتال خود علاقه‌مند شود. بر اساس مطالعه دارایی‌های دیجیتال ‌سرمایه‌گذاران نهادی در سال ۲۰۲۱، 84 درصد از ‌سرمایه‌گذاران آمریکایی و اروپایی با سرمایه‌های کلان، علاقه‌مند به ‌سرمایه‌گذاری بر دارایی‌های دیجیتال هستند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/xvzf
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.