پیش‌بینی یک میلیون ‌دلاری کتی‌ وود

رمزارزها با بانک‌ها چه کردند؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کتی وود، مدیرعامل Ark Invest اعلام کرده که رمزارزها در ابتدا برای دور زدن مؤسسات قدیمی ایجاد شدند و به لطف آنها، بانک‌ها در نهایت ممکن است احساس کنند که دچار اختلال شده‌اند.

وود که به‌دلیل استراتژی درآمد بالا با ریسک بیشتر شناخته می‌شود، هفته گذشته به برنامه «جهان رمزارز» تلویزیون سی‌ان‌بی‌سی آمریکا گفت که میزان علاقه سرمایه‌گذاران به برنامه‌ها یا امور مالی غیرمتمرکز می‌تواند دنیای بانکداری سنتی را تهدید کند.

وود در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۲ در میامی گفت: «بانک‌ها به مشکل بزرگی برخورده‌اند. آنها به لطف رمزارزها در حال از دست دادن استعدادها و نیروی انسانی هستند، بنابراین مجبورند دستمزدها را برای جذب استعدادها افزایش دهند و کسب‌وکار خود را به امور مالی غیرمتمرکز واگذار کنند.»

وام‌دادن و پس‌انداز و بسیاری از اعمال مشابه به‌صورت غیرمتمرکز انجام می‌شوند. امور مالی غیرمتمرکز یک اصطلاح کلی برای محصولات و خدمات مالی مختلف است که به‌صورت همتابه‌همتا، بر بستر بلاکچین یا زنجیره بلوکی ساخته شده‌اند و نیاز به مؤسسات سنتی را که در طول تاریخ دسترسی به آن خدمات را فراهم کرده‌اند، از بین می‌برند. وود همچنین اضافه کرد که نهادهای سیاسی بخش دیگری از مشکلات هستند؛ چراکه واکنش مثبت‌تری به رمزارزها نشان می‌دهند.

او همچنین به تغییر موضع جانت یلن، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده اشاره کرد. یلن پیش‌تر در مورد رمزارزها ابراز نگرانی کرده بود و از مشکلات بالقوه زیست‌محیطی و خطر فعالیت‌های غیرقانونی آن بیزار بود.

آرک اولین کمپانی مدیریت دارایی عمومی بود که در سپتامبر ۲۰۱۵ به سراغ بیت‌کوین رفت. وود گفت که این شرکت همچنان پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت‌کوین تا سال ۲۰۳۰ به یک میلیون دلار برسد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/56fo
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.