کارنگ سیزدهم منتشر شد

سیزدهمین شماره از هفته‌نامه کارنگ با تمرکز بر اقتصاد نوآوری منتشر شد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به شرایط خاص کرونایی کارنگ سیزدهم تنها نسخه الکترونیک دارد و علاقه‌مندان می‌توانند به شکل رایگان آن را از سایت هفته‌نامه به آدرس karangweekly.ir دانلود کنند.
در این شماره از هفته‌نامه گزارشی می‌خوانید که نشریه بلومبرگ از وضعیت کارگزاری آنلاین «رابین‌هود» منتشر کرده است؛ این کسب‌و‌کار وارد بازار بورسی شده که نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده است. همچنین در سرمقاله این شماره نگاهی به برنامه وزیر پیشنهادی ارتباطان و فناوری اطلاعات و نقاط قوت و ضعف آن داشته‌ایم. رضا قربانی، عضو هیئت‌مدیره نصر تهران، نیز در یادداشتی به بررسی وزرای پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم که به نحوی با اکوسیستم نوآوری در ارتباط هستند، پرداخته است.
سیزدهمین شماره از این نشریه شامل گفت‌و‌گوها، گزارش‌ها و یادداشت‌های متنوعی است که عبارتند از:

  • گزارشی از اولین نشست خبری صنف VOD با اهالی رسانه که در آن به مشکلات نظارتی صداوسیما اشاره شده است.
  • گفت‌و‌گو با حسن کریمی سنجری، معاون پیشین ایران خودرو دیزل که از معدود مدیران صنعت خودروسازی است که نگاه ویژه‌ای به نوآوری داشته، اما در دوران مدیریت خود با موانع بسیاری درگیر بوده است.
  • گفت‌‌و‌گو با حسن فیروزی، مدیر باغ نوآوری ورامین که تمرکز خود را بیش از همه روی حوزه کشاورزی به عنوان مزیت منطقه‌ای این ناحیه گذاشته است.
  • گفت‌و‌گو با رحیم سرهنگی، مدیر کل دفتر توسعه امور کارآفرینان و بهره‌وری نیروی کار وزارت رفاه درباره سیاست‌گذاری نوآوری و بایدها و چالش‌های پیوستن به اکوسیستم نوآوری جهانی.
  • گفت‌و‌گو با بهروز دیبایی و وحید آبدارباشی‌نژاد، بنیان‌گذاران استارتاپ باماگردی که بازار سفر دوران پساکرونا را هدف‌گذاری کرده است
  • گزارشی از نشست کلاب‌هاوسی سازمان نصر تهران با موضوع «دبی به دنبال استعدادهای ایرانی؛ چه باید کرد؟»
  • گفت‌و‌گو با محسن حسینی که با اختراع کود شیمیایی با اثرات چندگانه توانسته نشان طلای فدراسیون مخترعان سوئیس را کسب کند.
  • گزارشی از مشاغلی که انقلاب صنعتی چهارم آن‌ها را به ورطه نابودی خواهد کشاند.

    و ده‌ها گزارش و گفت‌و‌گو و یادداشت تحلیلی دیگر
لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/r6we
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.