کارنگ سی‌وششم منتشر شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه


تازه‌ترین شماره کارنگ با یک پرونده تحلیلی درباره ماجرای پلمب وب‌سایت وان‌دی‌آف به درخواست اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و عکس روی جلدی از بهاره شریفیون مدیرعامل هلدینگ سپاس منتشر شد.

در کارنگ این هفته ابعاد تحلیلی و کسب‌وکاری اقدام اتحادیه در استفاده از ابزاری به نام فیلترینگ برای برخورد با کسب‌وکارها و اجباری کردن ضمنی عضویت در آن مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

مدیرعامل هلدینگ سپاس که همکاری‌های کسب‌وکاری با مجموعه‌هایی چون انیاک و گلرنگ هم دارد درباره برنامه این گروه برای فعالیت‌ در حوزه‌هایی چون تراول‌تک، بیمه آنلاین و پرداخت با کارنگ صحبت کرده است. شریفیون از سهم ناچیز بیمه آنلاین در ایران به دلیل مشکلات رگولاتوری از یک سو و پایین بودن فرهنگ خرید بیمه از سوی دیگر صحبت کرده و چشم‌انداز بیمه‌دات‌کام را در این حوزه تشریح کرده است.

کارنگ به سیاق ماه‌های اخیر همراه با ضمیمه اختصاصی‌اش برای رمزارزها منتشر شده است. بازاری که این روزها با نوسانات شدید ریزشی روبه‌رو بوده و به قول خبره‌های آن «خرسی» شده است!

تحلیل اکوسیستم کسب‌وکاری رمزارزها در ایران و مشکلات قانون‌گذاری آن به همراه اخبار مرتبط با چهره‌های شناخته‌شده رمزارزها و کسب‌وکارها در دنیا بخش‌های دیگری از این رسانه رسمی حوزه رمزارزهاست.

کارنگ را از طریق سایت آن رایگان دانلود کنید و بخوانید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/66jo
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.