کارنگ سی‌وسوم‌ منتشر شد

با مطالب متنوعی درباره بازیگران و حوزه‌های مختلف اقتصاد نوآوری

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آدانیک چطور در صنعت بانکی به یک کسب‌وکار گزیده‌کار با بیش از یک و نیم میلیون کاربری رسیده که از محصولات و راهکارهایش استفاده می‌کنند؟ خطر بزرگ شدن در بین شرکت‌های نرم‌افزاری بدون توسعه زیرساخت‌ها چیست؟ نیازهای نوآورانه بانک‌ها در ایران چگونه پاسخ داده می‌شوند و چقدر این بخش از اقتصاد نوآوری توانسته رشد کند؟

در کارنگ سی‌و‌سوم گفت‌وگوی مفصلی با مدیرعامل آدانیک کرده‌ایم تا درباره راهکارهای نوآورانه بانکی در ایران و مسیر آینده آن بیشتر بدانیم. در این شماره همچنین گفت‌وگویی با مجید دهبیدی‌پور چهره شناخته‌شده پارک علم و فناوری شریف داریم و درباره روند ورود و خروج تیم‌ها به فضاهای شتابدهی و چالش‌های آن صحبت کرده‌ایم.

در این شماره از کشاورزی مبتنی بربلاکچین و راهکارهای این فناوری برای توسعه این بخش از اقتصاد سنتی در گفت‌وگو با تیم اگریتال گفته‌ایم.

کارنگ سی‌و‌سوم همراه با ضمیمه رمزارز منتشر شده که در آن درباره سال ۲۰۲۱ و تحولات آن برای رمزارزها مطالب متنوعی تدارک دیده شده و البته پیش‌بینی‌های از سال ۲۰۲۲ و تغییراتی که باید منتظر آن‌ها باشیم.

کارنگ و رمزارز را رایگان از سایت ما دانلود کنید و برای حمایت از رسانه مستقل اقتصاد نوآوری نسخه چاپی آن را مشترک شوید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/25rq
1 نظر
  1. مهدی می گوید

    سلام و عرض ادب. بسیار ممنونم از انتشار و رویکرد جدید توزیع..اگر نام پیج ها،سایت ها و کسب وکارها چه در داخل و چه خارج را بصورت لاتین هم یکبار تایپ کنین،بسیار به سرعت مراجعه و کسب اطلاعات بیشتر کمک خواهد کرد.سپاسگزارم

نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.