کارنگ سی‌و‌دوم منتشر شد

با مطالب متنوعی در تحلیل و توصیف بخش‌های مختلف اقتصاد نوآوری به همراه ضمیمه شماره دو رمزارز

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هفته‌نامه اقتصاد نوآوری ایران که هر هفته با نام کارنگ منتشر می‌شود سی‌ودومین شماره خود را با مطالب متنوعی در حوزه‌های مختلف کسب‌وکاری منتشر کرد.

کارنگ در شماره سی‌و‌دوم خود موضوع برند کارفرمایی را سوژه جلد خود کرده و در گفت‌وگوهایی با مدیران شرکت‌هایی چون ارتباط فردا، هلدینگ نگاه و کارگزاری آگاه به این سوال پرداخته که شرکت‌ها چطور می‌توانند هم در میان مشتریان خود و هم برای جذب منابع انسانی ماهر برند قدرتمندی برای خود بسازند. برندی که جاذبه و خوش‌نامی و پرنسیب را همزمان داشته باشد.

مسُئله برند کارفرمایی به خصوص این روزها که بحث عدم تمایل نیروهای فنی برای کار در شرکت فیس‌بوک به دلیل حاشیه‌های زیاد آن مطرح شده اهمیت زیادی در دنیا پیدا کرده است. در ایران هم به دلیل مسئله مهاجرات و رقابت شرکت‌های فناوری برای جذب نیروهای مستعد، موضوع برند کارفرمایی بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است.

کارنگ سی‌و‌دوم همچنین مثل همیشه به تجارت اجتماعی پرداخته، از زنان نوآور ایران و جهان گفته و در یک بررسی تحلیلی سی‌وچهارمین شرکت برتر ایران یعنی پتروشیمی آریاساسول را زیر ذره‌بین‌ برده است.

در دومین شماره از ضمیمه هفتگی «رمزارز» کارنگ به مسئله رگولاتوری این حوزه توجه کرده و تصمیم‌هایی که این روزها در هیئت دولت برای به سرانجام رساندن این مسئله در دست اتخاذ است. تصمیم‌هایی که به نظر می‌رسد با نگاه مثبت گرفته شده‌اند و همین موضوع امیدواری‌ها را در این بخش از بازار نوآوری کشور زیاد کرده است.

در رمزارز این شماره 18 تن از چهره‌های شناخته‌شده دنیای کریپتو در ایران ئیش‌بینی خود از قیمت بیت‌کوین تا پایان سال 1400 را مطرح کرده‌اند. یک مطلب خواندنی با کلی عدد و رقم و …

کارنگ را رایگان از اینجا دانلود کنید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/2rdq
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.