آینده تجارت دیجیتال؛ تحول جهانی با پلتفرم یکپارچه و نوآورانه سیملس

راه‌کار برای حضور در سیملس آماده می‌شود

رویداد سیملس خاورمیانه ۲۰۲۵ در تاریخ ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۴ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد. این رویداد سالانه، که به یکی از گردهمایی‌های منطقه در زمینه فناوری، تجارت دیجیتال و نوآوری تبدیل شده است، محل تجمع شرکت‌های بین‌المللی، استارتاپ‌ها، مدیران و کارشناسان در حوزه‌های مختلف دیجیتال است. در میان شرکت‌کنندگان امسال در این رویداد، نام مجموعه راه‌کار نیز به چشم می‌خورد که راه‌ پرداخت به نمایندگی از این مجموعه در این رویداد حضور خواهد داشت.

محورهای اصلی این رویداد شامل پرداخت‌های دیجیتال، بانکداری دیجیتال، تجارت الکترونیک، خرده‌فروشی، فین‌تک، هویت دیجیتال، بازاریابی دیجیتال و تجربه مشتری خواهد بود. این تنوع در زمینه‌ها به شرکت‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا با دیدگاه‌های مختلف در حوزه‌های مرتبط آشنا شوند و تبادل اطلاعات کنند.

هر سال در این رویداد هزاران نفر از سراسر جهان حضور دارند و امسال پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۲۵ هزار نفر از متخصصان و علاقه‌مندان به فناوری و دیجیتال در این رویداد شرکت کنند. این رویداد همچنین با حضور ۸۰۰ سخنران و نمایشگاه‌های متنوع از بیش از ۷۵۰ غرفه، امکان تعامل و یادگیری از بزرگترین و نوآورترین شرکت‌ها و برندها را فراهم می‌آورد.

در این رویداد بخش‌های مختلفی برای موضوعات تخصصی طراحی شده است. برای مثال، در بخش فین‌تک به بررسی فناوری‌های نوین در پرداخت‌ها و خدمات مالی پرداخته خواهد شد. علاوه بر این، در صحنه استارتاپ‌ها، شرکت‌های نوپا فرصت خواهند داشت تا خدمات و محصولات خود را معرفی کنند و با سرمایه‌گذاران و شرکای تجاری جدید ارتباط برقرار کنند.

موضوعات داغ امسال در سیملس ۲۰۲۵ شامل هوش مصنوعی در بازاریابی، بانکداری باز، خرید آنلاین امن، تبلیغات دیجیتال شخصی‌سازی‌شده و داده‌محوری در تجربه مشتری خواهد بود. همچنین مسائلی مانند امنیت سایبری و بیومتریک در احراز هویت نیز در کنار موضوعات دیگر بررسی خواهند شد. این رویداد به‌ویژه برای کسانی که در زمینه فناوری‌های نوین و دیجیتال فعالیت می‌کنند، فرصت‌های زیادی برای یادگیری و شبکه‌سازی فراهم می‌آورد.‌

همچنین، این رویداد به طور مشترک با Seamless Fintech و Home Delivery World Middle East و چند رویداد دیگر در یک مکان و یک زمان برگزار می‌شود و فرصت‌های بیشتری را برای شرکت‌کنندگان در زمینه‌های مرتبط فراهم می‌کند. در طول ۲۵ سال گذشته، سیملس خاورمیانه  همواره در پیشبرد نوآوری‌ها و شکل‌دهی به آینده‌ تجارت دیجیتال در منطقه حضور داشته است.

سیملس دیجیتال کامرس که بخشی از این رویداد است، گردهم‌آور هزاران تصمیم‌گیرنده کلیدی از بخش‌های خرده‌فروشی، تجارت الکترونیک و پرداخت است. این رویداد به‌عنوان یک پلتفرم پویا، زمینه‌ای را برای تبادل راه‌حل‌های پیشرفته و نوآورانه فراهم می‌کند که می‌تواند نحوه عملکرد کسب‌وکارها را در دنیای دیجیتال متحول کند.‌

در سیملس دیجیتال کامرس، طیف وسیعی از موضوعات مورد توجه قرار می‌گیرد که از ایجاد فروشگاه‌های آنلاین و تحویل سریع گرفته تا بازاریابی دیجیتال، فرآیندهای خرید بی‌وقفه، پرداخت‌ها و استراتژی‌های تکمیل سفارش را شامل می‌شود.

این رویداد تمام نیازهای بازیگران B2B و B2C را برای رشد در فضای رقابتی امروز پوشش می‌دهد. این پلتفرم به خرده‌فروشان کمک می‌کند تا استراتژی‌های تجارت الکترونیک خود را بهبود بخشند، به بازاریابان دیجیتال کمک می‌کند تا از جدیدترین فناوری‌ها بهره‌برداری کنند و به شرکت‌های پرداختی این فرصت را می‌دهد که به تحول تراکنش‌های دیجیتال بپردازند.

در سیملس دیجیتال کامرس، ترویج همکاری و نوآوری قرار دارد. این رویداد فرصتی برای فراهم‌کنندگان پرداخت است تا با خرده‌فروشان و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SME) که مشتاق به کاوش در راه‌حل‌های نوآورانه هستند، ارتباط برقرار کنند.

برای بازاریابان دیجیتال نیز این فضا فرصتی است تا یاد بگیرند چگونه فناوری‌های نوظهور مانند داده‌های کلان، رسانه‌های اجتماعی، اتوماسیون و تجارب فوق‌شخصی‌سازی شده در حال بازتعریف تعامل با مشتریان هستند.

این رویداد؛ محلی است که در آن رهبران صنعتی، نوآوران و مخلقان گرد هم می‌آیند تا دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارند، روندهای کلیدی را مورد بحث قرار دهند و موج بعدی پیشرفت‌ها را به نمایش بگذارند. با طیف وسیعی از فرصت‌های شبکه‌سازی، دموهای عملی محصول و جلسات هدایت‌شده توسط کارشناسان، سیملس دیجیتال کامرس تبدیل به هاب نهایی برای کسانی می‌شود که در حال شکل‌دهی به آینده‌ فناوری‌های خرده‌فروشی، تجارت الکترونیک، پرداخت‌ها و بازاریابی دیجیتال هستند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/x0jg

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

بازی دیجیتال در زمین محدود و ناهموار

سلامت دیجیتال در پیچ و خم موازی‌کاری؛ پیشرفت یا پسرفت؟

کرادفاندینگ همچنان دور از دسترس استارتاپ‌ها