پیگیری لحظه‌ای سفارش‌ها با اپلیکیشن دکاپست امکان‌پذیر شد

اپلیکیشن دکاپست با حضور محمدرضا دیانی، مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب، رونمایی شد.

هلدینگ لسجتیک گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب با نام دکا از سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. هومن پشنگیان، مدیرعامل هلدینگ دکا، در پست لینکدینی خود نوشته است: «در دنیای امروز مشتریان اپراتورهای پستی دیگر تنها به دنبال ارسال محموله نیستند و در فرایند پست، دیگر تنها فرستنده و گیرنده مطرح نیست؛ بلکه مشتری می‌خواهد از جزئات فرایندها به‌صورت آنلاین اطلاع داشته و بتواند به‌صورت لحظه‌ای با پشتیبانی اپراتور در تماس باشد. دکاپست تلاش می‌کند  تجربه بهتری را برای مشتری رقم بزند و در این مسیر از فناوری موردنیاز مشتری بیشتر بهره می‌گیرد و این رویکرد کلی ما در همه خدمات و کسب‌وکارهای هلدینگ دکا است.»

ازاین‌پس مشتریان دکاپست از طریق اپلیکیشن این شرکت می‌توانند سفارش‌های خود را به‌سادگی ثبت و وضعیت مرسولاتشان را در هر لحظه پیگیری کنند. امکان ارتباط مستقیم با واحد پشتیبانی یکی دیگری از خدماتی است که این برند برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین اعضای باشگاه مشتریان دکاپست می‌توانند از امکاناتی مثل تخفیف‌های انحصاری، جایز خاص و امتیازات وفاداری بهره‌مند شود.

اطلاعات تکمیلی و لینک دانلود به‌زودی از طریق وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی دکاپست در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/d1kj کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد

تأمین مالی جمعی؛ نوآوری مالی در مسیر تحول

«نماوا»، قربانی سووشون شد؟ توقیف سووشون، فیلتر نماوا