کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
در قسمت یازدهم از سری برنامههای شاید موافق نباشید، سراغ یک موضوع بسیار داغ و پر حرف و حدیث رفتهایم: داستان شکلگیری “رصتا”، یک نهاد صنفی زیرمجموعه ساترا!
رضا جمیلی، سردبیر رسانههای چاپی راهکار در برنامه این هفته توضیج میدهد که اصلا رصتا چیست و چطور در بین مخالفتهای VOD ها با یک انتخابات عجیب شکل گرفته.
در بخش دوم برنامه شاید موافق نباشید، جمیلی با اشاره به مصاحبه هفتهنامه کارنگ با رضا زرنوخی، بخشهای جذاب این گفتگو با محوریت وضعیت اکوسیستم استارتاپی ایران در شرایط فعلی را برای شما نقل کرده است.