جایزه سال برای بهترین پیامک و ایمیل

دومین جشنواره مدیانا، ویژه انتخاب بهترین محتوای تولید شده کسب‌وکارها برای ارتباط با مشتریان در سال ۱۴۰۳ از ۲۳ دی‌ماه کلید خواهد خورد.

به گزارش روابط عمومی مدیانا، دوره نخست این جشنواره در سال گذشته با انتخاب و اهدا جایزه سال بهترین پیامک برگزار شده بود که امسال با اضافه شدن جایزه سال برای بهترین محتوای ایمیل، مانند سال گذشته در دو مرحله به انتخاب و اهداء جایزه خواهد پرداخت.

محسن شریعتی، دبیر جشنواره با اعلام این خبر گفت: «در مرحله نخست جشنواره که از ۲۳ دی‌ماه شروع خواهد شد کپی‌رایترها ۲۰ روز فرصت دارند که با ثبت‌نام در سایت جشنواره، محتوای پیامک و ایمیل برگزیده خود را با ذکر کسب‌وکاری که از این محتوا برای ارتباط با مشتریان استفاده کرده است، ارسال کنند.»

مدیر مارکتینگ شرکت مدیانا با اشاره به اهمیت محتوای اثرگذار در ارتباطات مستقیم بیزینس‌ها با مشتریان افزود: «در پایان مرحله اول، هیئت داوران جشنواره که شامل متخصصان بازاریابی، کپی‌رایتینگ، روزنامه‌نگاری، روابط عمومی و یو‌ایکس رایتر خواهد بود، به بررسی آثار خواهند پرداخت و در هر رشته ده اثر برگزیده را انتخاب خواهند کرد. در مرحله سوم جشنواره، اثر برگزیده در هر رشته توسط کاربران انتخاب خواهد شد و جایزه سال به آنها اهدا خواهد شد.»

گفتنی است این جشنواره با حمایت شرکت مدیانا، ارائه‌دهنده راهکارهای ارتباط کسب‌وکارها با مشتریان برگزار می‌شود و در دوره نخست با مشارکت ۳۶۴ کپی‌رایتر، بیش از ۸۰۰ پیامک از ۲۵۵ برند و شرکت ارزیابی و به سه نفر جایزه ویژه اهدا شد.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند از تاریخ ۲۳ دی ۱۴۰۳ با مراجعه به وب‌سایت مدیانا، آثار خود را ارسال کنند.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/oh6z کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد

تأمین مالی جمعی؛ نوآوری مالی در مسیر تحول

«نماوا»، قربانی سووشون شد؟ توقیف سووشون، فیلتر نماوا