درگاه‌های پرداخت اینترنتی سپ ویژه نابینایان مناسب‌سازی شد

درگاه پرداخت اینترنتی سپ در راستای توسعه دسترس‌پذیری و عمل به مسئولیت اجتماعی، برای نابینایان مناسب‌سازی شد.

به گزارش روابط عمومی سپ، دسترسی عادلانه به خدمات پرداخت یکی از پیش‌نیازهای توسعه در کشور است و پرداخت الکترونیک سامان (سپ) در این راستا اقدام به مناسب‌سازی درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) ویژه نابینایان کرده است.

ارتقای درگاه‌های پرداخت سپ با هدف افزایش دسترس‌پذیری سرویس‌های پرداخت صورت گرفته است و زیرساخت این سرویس نوین از سال گذشته آماده شده و در انتظار تأیید رگولاتور برای رونمایی است.

با استفاده از این قابلیت جدید در درگاه‌های پرداخت الکترونیک سپ، افراد نابینا می‌توانند به‌راحتی و با استفاده از سرویس دسترسی‌پذیری، تمامی فرایند پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهند و به سادگی پرداخت الکترونیکی خود را نهایی کنند.

مرضیه غفرانی، رئیس بازاریابی درگاه‌های اینترنتی شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ)، ضمن اشاره به اهمیت دسترس‌پذیری خدمات پرداخت برای همه کاربران، از تدوین چارچوب‌های دسترسی‌پذیری با همکاری شرکت شاپرک ابراز امیدواری کرد.

به گفته او، شرکت سپ با برگزاری جلسات متعدد با تیم‌های توسعه و طراحی تجربه کاربری و همچنین بهره‌گیری از دانش متخصصان دسترسی‌پذیری، درگاه پرداخت خود را برای استفاده افراد دارای معلولیت دسترسی‌پذیر کند. غفرانی با اعلام برنامه‌های آتی شرکت برای توسعه بیشتر خدمات دسترس‌پذیر، تأکید کرد که ریشه بسیاری از کاستی‌ها در خدمات دیجیتال، نه بی‌توجهی بلکه ناآگاهی سازمان‌ها از نیازهای واقعی افراد دارای معلولیت است و از این جامعه دعوت کرد تا نیازها و انتظارات خود را مستقیماً با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات در میان بگذارند.

گفتنی است توسعه این سرویس در سپ با همراهی مجموعه دیوار در بحث انتقال تجربه کاربری صورت گرفته است.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/jfwf

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

ثبت‌نام دومین دوره کارآموزی گروه ملی انفورماتیک آغاز شد

درگاه‌های پرداخت اینترنتی سپ ویژه نابینایان مناسب‌سازی شد

اعطای نشان عالی روابط عمومی به دپارتمان ارتباطات هلدینگ دکا