کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
در این شماره از کارنگ گفتوگویی مفصلی با مهرداد ملکمحمدی بنیانگذار کسبوکار تاپین انجام و در آن به چالشها و فرصتهای صنعت لجستیک برای اقتصاد نوآوری پرداخته شده است. گفتوگویی که محور کلیدی آن این پرسش است که در غیاب یک لجستیک قدرتمند، چقدر خردهفروشی آنلاین در کشور شانس بزرگ شدن دارد؟
دیگر مطالبی که در کارنگ شماره دو میتوانید بخوانید:
- گفتوگو با محسن زادمهر مدیر محصول بانکینو
- گزارشی بلند از نوآوری در ذوبآهن اصفهان
- گفتوگو با سهیلا آرمک درباره کسبوکار نوآورش در حوزه گردشگری
- ویژهنامه اختصاصی کارنگ برای اینوتکس دهم
- گزارشی تحلیلی از اینماد و همه نقدهایی که به آن میشود
- بررسی ابرشرکت فولادمبارکه که سالانه ۷۰ هزار میلیاردتومان درآمد دارد
- دنبال کردن تاریخ نوآوری با مرور تاریخچه شرکت کبریت توکلی
- نگاهی به بیلبوردهای پرغلطی که در شهرها علم میشوند!
- بررسی نسبت شهر تهران با نوآوری در یادداشتی از محمد فرجود
- نگاهی به سرمایهگذاریهای استارتاپی هفته گذشته
- و دهها گزارش، گفتگو و تحلیل دیگر
کارنگ هر هفته یکشنبهها منتشر میشود و شما میتوانید برای اشتراک آن اینجا را کلیک کنید و برای دانلود رایگان نسخه پی دی اف اینجا را.
لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/d03a