کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
کارنگ، هفتهنامه اقتصاد نوآوری به شماره سیام خود رسید. کارنگ در شماره تازه خود در گفتوگویی تحلیلی با بهروز حاجیان تهران، مدیرعامل شرکت پیشتاز طب به صنعت تشخیص و فرصتهای آن برای اقتصاد نوآوری پرداخته است.
در گفتوگویی دیگر بنیانگذاران سایت رسمیو از فعالیت کسبوکار خود و سختیها و چالشهای شفافیت اطلاعات در میان شرکتهای ایرانی گفتهاند.
در کارنگ این شماره همچنین اولین شماره از ضمیمه هفتگی رمزارز منتشر شده است. این ضمیمه ۱۶ صفحهای به بخش های مختلف اقتصاد کریپتو از جمله بازار، کسبوکارها، چهرههای تاثیرگذار و شاخصها و ارزهای مختلف میپردازد. رگولاتوری یا سیاستگذاری حوزه رمزارزها در ایران و جهان از دیگر بخشهای ویژه این نشریه هفتگی حوزه رمزارزهاست.
در شماره اول «رمزارز» یادداشتها و گفتوگوهای تحلیلی متنوعی از فعالان این حوزه از جمله مدیرعامل صرافیهای بیتپین، مزدکس، نوبیتکس و رادین و… منتشر شده است. تحلیل تحولات هفتگی بازار و بررسی ۲۰ رمزارز برتر بازار از دیگر بخشهای اولین شماره «رمزارز» است.
کارنگ و رمزارز را میتوانید از طریق سایت karangweekly.ir بخوانید.