فلای‌تودی از فروش ۲۰۰ میلیارد تومانی سفرکارت در نیمه اول سال خبر داد

فلای‌تودی اعلام کرد که به‌عنوان ارائه‌دهنده سفرکارت در ایران، در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ توانسته ۱۰۰ هزار سفرکارت به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به فروش برساند. این کارت، امکان دسترسی به خدمات سفر ازجمله رزرو بلیت هواپیما، قطار، هتل و ویزا را فراهم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فلای تودی، یکی از ویژگی‌های سفرکارت، امکان صدور آن متناسب با بودجه و نیازهای کاربران است. طراحی کارت‌ها بر اساس اهداف سازمان‌ها و اشخاص، ازجمله دلایلی بوده که موجب شده تا این محصول با استقبال مواجه شود.

سفرکارت استفاده از خدمات سفر را در قالب یک کارت هدیه امکان‌پذیر می‌کند. این محصول برای سازمان‌ها ابزاری فراهم کرده تا خدمات رفاهی و تعاملات حرفه‌ای خود را با کارکنان، مشتریان و شرکای تجاری گسترش دهند. همچنین برای افراد فرصتی ایجاد می‌کند تا سفر را به اطرافیان خود هدیه دهند.

فلای‌تودی، به‌عنوان یک پلتفرم آنلاین، خدمات مختلفی در حوزه سفر ارائه می‌دهد که ازجمله آنها می‌توان به رزرو بلیت هواپیما و قطار، هتل، تورهای داخلی و خارجی و همچنین خدماتی مانند ویزا و بیمه مسافرتی اشاره کرد.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/1piy کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد

تأمین مالی جمعی؛ نوآوری مالی در مسیر تحول

«نماوا»، قربانی سووشون شد؟ توقیف سووشون، فیلتر نماوا