همکاری پنج هزار فروشگاه کشور با سوپرمارکت اسنپ

اسنپ‌اکسپرس گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ خود را منتشر کرد

اسنپ‌اکسپرس گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ خود را با عنوان «گزارش عملکرد فروشگاه‌های سوپرمارکت اسنپ» منتشر کرد.

سوپرمارکت اسنپ از سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز کرد و بر اساس گزارش سال ۱۴۰۲ این پلتفرم، نیمی از جمعیت تهران یعنی هفت میلیون نفر حداقل یک‌بار از سوپرمارکت اسنپ خرید کرده‌اند.

در این گزارش اسنپ‌اکسپرس بیان کرده که با پیوستن فروشگاه‌های فیزیکی به دنیای فروش آنلاین، فروش این فروشگاه‌ها به رشد قابل توجهی رسیده است.

در تازه‌ترین گزارش اسنپ‌اکسپرس آمار خریدوفروش و کالاهای پرطرفدار خریداری‌شده در حوزه خرده‌فروشی از اسنپ‌اکسپرس مرور شده است. اسنپ‌اکسپرس همچنین در این گزارش راهکار‌هایی برای فروش بیشتر صاحبان سوپرمارکت ارائه داده است.

بر اساس اعلام سوپرمارکت اسنپ، تاکنون بیش از پنج هزار فروشگاه در ۳۱ استان کشور با این پلتفرم همکاری کرده‌اند که در نتیجه این همکاری، بیش از هفت میلیون کاربر حداقل یک‌ بار از خدمات آنلاین فروش کالاهای سوپرمارکتی بهره‌مند شده‌اند.

از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ دو سرویس اسنپ‌اکسپرس (سفارش آنلاین از سوپرمارکت‌های محلی و زنجیره‌ای) و اسنپ‌مارکت (سفارش آنلاین از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار) با نام سوپرمارکت اسنپ با یکدیگر ادغام شدند.


 ارسال ۸۰ هزار قلم کالا در یک ساعت


بررسی فعالیت اسنپ سوپرمارکت در یک سال گذشته نشان می‌دهد در ساعت ۱۹ روز ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ فروشگاه‌های همکار سوپرمارکت اسنپ موفق شدند عملیات لجستیک شامل جمع‌آوری و ارسال هشتاد هزار کالای سوپرمارکتی را با موفقیت انجام دهند. در این گزارش آمده است که برای ارسال این تعداد کالا تقریباً ۱۰ هزار پیک موتوری نیاز بوده است.

اسنپ سوپرمارکت فعالیت اخیر را با عنوان ثبت یک رکورد برای این پلتفرم در گزارش خود منتشر کرده است.


رشد سفارش ۵۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱


رشد تعداد سفارش‌ها در اسفند ۱۴۰۲، نسبت به اسفند ۱۴۰۱، بیش از ۵۰ درصد بوده و یکی از فروشگاه‌های همکار در شهر اصفهان موفق به ثبت رشد ۱۵برابری تعداد سفارش‌ها در یک سال شده است.

بر اساس داده‌های فصل دوم این گزارش، که به تحلیل رفتار کاربران می‌پردازد، بزرگ‌ترین سبد خرید شامل ۲۴۷ قلم کالا بوده و گران‌ترین سبد خرید از فروشگاه‌های همکار ۴۵ میلیون تومان ارزش داشته است.

سبد خرید کاربران سوپرمارکت اسنپ به‌طور میانگین شامل هفت قلم کالا بوده و ارزش ریالی این سبدها در مقایسه با سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است. کاربران هر ماه بیش از ۲۳ میلیون قلم کالا از میان تنوع کالایی گسترده موجود در این پلتفرم سفارش داده‌اند.


روزهای پرسود آخر هفته


مطالعه رفتار خرید کاربران نشان می‌دهد بیشتر خریدهای سوپرمارکتی در تعطیلات پایان هفته انجام می‌شود. روزهای پنجشنبه و جمعه پرسفارش‌ترین روزهای هفته برای کاربران این پلتفرم بوده است.

پرفروش‌ترین کالاهای این پلتفرم نیز به ترتیب نوشابه ۱.۵ لیتری کوکا، اسنک چی‌توز و شیر کم‌چرب ماهشام بوده است.

سهم فروش روزهای هفته

کالاهای پرطرفدار


آمار این گزارش نشان می‌دهد گروه کالاهای تنقلات، لبنیات و نوشیدنی‌ها در میان کاربران سوپرمارکت اسنپ پرطرفدارتر است.

در بخش پایانی این گزارش نیز، با محوریت داده‌ها، راهکارهایی برای فروش بیشتر در پلتفرم در اختیار فروشندگان قرار گرفته است.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/8i3i کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد

تأمین مالی جمعی؛ نوآوری مالی در مسیر تحول

«نماوا»، قربانی سووشون شد؟ توقیف سووشون، فیلتر نماوا