کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
هفتهنامه «کارنگ» با تمرکز بر اقتصاد نوآوری، چهارمین شماره خود را منتشر کرد. در این شماره، گفتوگویی با پرهام قبادی انجام شده که در یکی از سنتیترین حوزهها، دست به نوآوری زده است. او با استارتاپ «نوبار» به حوزه اسبابکشی وارد شده و در تلاش است با شناسایی مشکلاتی که این بخش دارد و رفع آنها، ایجاد ارزش کند.
اما جز اینها، در چهارمین شماره کارنگ، با مجموعهای از گزارشها، گفتوگوها، اخبار و تحلیلها مواجه خواهید شد که برخی از آنها عبارتند از:
- گزارشی از وضعیت «نیروگاه سبز منجیل» که توانسته درآمدی ۲۱۵ میلیارد تومانی داشته باشد
- گفتوگو با روزبه شاهرخی، مدیر مرکز نوآوری انرژیک، درباره وضعیت این مرکز و برنامههایی که برای آینده دارند
- گفتوگو با سروش قاضی نوری، رئیس انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران، درباره وضعیت اقتصاد نوآوری در کشور و مسیر پیش روی آن
- گزارشی از اوضاع رگولاتوری رمزارزها و چالشهای این حوزه
- گفتوگو با سارا میرشکاری، بنیانگذار استارتاپ کشتیار، درباره وضعیت این استارتاپ و سرمایهگذاریای که بهتازگی «پرسال» روی آن انجام داده
- تحلیلی از کمپین فال ماست کاله
- تحلیلی از وضعیت فولاد «ارفع» و میزان درآمدزایی آن در سالهای اخیر
- و بسیاری تحلیل و گزارش و مصاحبه دیگر
اگر میخواهید مشترک یک ساله یا شش ماهه نسخه چاپی کارنگ شوید میتوانید به کلیک کردن اینجا به بخش اشتراک فروشگاه ما بروید و کارنگ را با ۳۰ درصد تخفیف مشترک شوید.
در صورتی که تمایل دارید کارنگ را به شکل تکنسخه خریداری کنید هم به اینجا بروید و سفارش خود را ثبت کنید.