کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
هفتهنامه اقتصاد نوآوری ایران به شماره چهلویکم رسید. در این شماره کارنگ بنیانگذاران زیبال که یک کسبوکار ارائهدهنده خدمات جامع پرداخت است در گفتوگو با این نشریه از مسیر کسبوکارشان و چشماندازی که در پیش دارند گفتهاند. مدیران زیبال معتقدند وارد بازاری شدهاند که قاعدهمندی خاصی نداشته و تلاش آنها برای تعریف یک قاعده با امضای خودشان بزرگترین چالششان بوده است.
آنها با نقد شدید اینماد تاکید میکنند عملا برخلاف آنچه مدافعان این مجوز تاکید دارند نمیتواند جلوی تخلفات را بگیرد.
کارنگ همچنین در این شماره دو گزارش انتقادی از عملکرد شاپرک در بستن هزاران درگاه پرداخت اینترنتی و عملکرد مجلس درخصوص طرح صیانت منتشر کرده است.
پرداختن به صنعت خردهفروشی و حوزه زنان نوآور که از بخشهای ثابت کارنگ هستند هم صفحات دیگری از شماره جدید کارنگ را شکل دادهاند.

در ضمیمه رمزارز شماره ۱۱ هم گفتوگوی مفصلی با محمد شهپری مدیر مارکتینگ صرافی اوکیاکسچنج انجام شده که او در آن روی ضرورت توسعه ادبیات درست حوزه رمزارزها تاکید کرده است.
تحلیل هفتگی بازار رمزارزها با در نظر گرفتن تاثیر جنگ روسیه و اوکراین روی این بازار و آخرین مقررات و تنظیمگریهای آن از دیگر بخشهای رمزارز یازدهم است.
کارنگ را رایگان از سایت آن دانلود کنید و بخوانید!