کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
شماره جدید کارنگ، نشریه هفتگی اقتصاد نوآوری ایران با مطالب و گزارشهای متنوع منتشر شد. در این شماره که به شکل ویژهای به رمزارزها و بازار داراییهای دیجیتال، گردشگری نوآور و چالشهای آن در ایران و تجارت اجتماعی پرداخته شده تلاش شده تا به این پرسشها پاسخ داده شود که مهمترین موانع رشد این بازارها در ایران چیست.
در عکس و داستان اصلی کارنگ بیست و هشتم بابک سهرابی، بنیانگذار پلتفرم جاجیگا نقدهایی را به سیاستگذاران نوآوری در حوزه گردشگری وارد کرده و از مسیر رشد کسبوکارش گفته است. علیاکبر عبدالملکی، رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران هم با انتقاد از طرح صیانت آن را در تقابل با تلاشهای فعالان گردشگری برای ترمیم چهره بینالمللی ایران دانسته است.
میزگردها و خبرهای متنوع از بازار رمزارزها از جمله تحلیلهایی درباره اولویتهای اصلی این اکوسیستم در ایران و راههای ورود آن به اقتصاد رسمی کشور بخشهای دیگر کارنگ این شماره را به خود اختصاص دادهاند.
کارنگ بیست و هشتم را میتوانید رایگان و از بخش فروشگاه و اشتراک دانلود کنید و بخوانید.