کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
بیست و هفتمین شماره کارنگ با رویکرد دادهمحوری و بررسی نقش داده در کسبوکارهای نوآور ایرانی منتشر شد. در این شماره که با عکس جلد و گفتوگوی مفصل با بنیانگذاران شرکت عصر داده همراه است به این سوال پاسخ داده شده که وضعیت کسبوکارهای نوآور ایرانی در زمینه داده، احراز هویت و البته هوش مصنوعی چگونه است.
بنیانگذاران عصر داده که شرکتی مستقر در بابل است و با کسبوکارهای بزرگی چون دیجیکالا و اسنپ و برخی از فینتکهای شناختهشده کشور همکاری دارند از مسیری که طی کردهاند و برنامههایشان برای توسعه کسبوکار خود گفتهاند.
همچنین در این شماره صفحات ویژهای به رویداد فیناپ و پاسخ به این سوال اختصاص داده شده که آیا در ایران نئوبانک واقعی داریم یا نه. رویدادی که هفته گذشته برگزار شد و در آن در پنلهای مختلف به فرصتها و چالشهای راهاندازی نئوبانک در ایران پرداخته شد.
در صفحات ویژه رمزارزهای کارنگ هم به آخرین وضعیت این بازار و کسبوکارهای جهانی و داخلی آن پرداختهایم.
برای اشتراک کارنگ میتوانید اینجا را کلیک کنید تا هر هفته آن را در خانه یا محل کار خود دریافت کنید.