کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
در این شماره گفتوگویی با حسین محسنی، بنیانگذار پلتفرم «آرتیبیشن»، میخوانید.آرتیبیشن یک پلتفرم فروش آثار هنرهای تجسمی است که در مدت نسبتا کوتاهی که از عمر فعالیتش میگذرد، توانسته بیش از ۴۰ هزار اثر از دو هزار هنرمند را روی این پلتفرم قرار دهد؛ آثاری که بازه قیمتی آنها از زیر یک میلیون تومان شروع میشود و گاهی به چند میلیارد تومان نیز میرسد.
در کارنگ ششم مطالب دیگری نیز به چشم میخورد که عبارتند از:
- آخرین اخبار الکامپ و الکاماستارز ۲۰۲۱ در گفتوگو با کاوه ثروتی، مدیر برگزاری الکاماستارز
- گزارشی از وضعیت هلدینگ پارسآریان که راه رسیدن به سود را در تنوع خدمات دیده است
- گزارشی از دو نشست مجازی، یکی درباره بازار استارتاپهای «صنعت تشخیص در محل» و دیگری در مورد «توسعه سلامت دیجیتال» در صفحه سلامت
- گفتوگو با مریم مقیسه که توانسته از هنر سوزندوزی در ساخت زیورآلات استفاده کند و بازار خوبی در پلتفرم اینستاگرام دارد
- گزارشی از آینده بانکداری در جهان رواج رمزارزها
- گفتوگو با محمد ابومعاش، بنیانگذار استارتاپ گردشگری «فلکسا»
- گفتوگو با سهیل صالحی، بنیانگذار استارتاپ «ورگانو» که در حوزه گردشگری کشاورزی فعالیت میکند
- و دهها گزارش و تحلیل و گفتگوی دیگر
لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/3zoe