یکپارچگی اکوسیستم کسب‌وکارهای دیجیتال توسن

گروه توسن از هلدینگ دیار دیجیتال رونمایی کرد

دهم خردادماه گروه توسن در مراسمی رسمی با حضور فعالان اکوسیستم فین‌تک و اصحاب رسانه از هلدینگ دیجیتال «دیار» به‌عنوان هماهنگ‌کننده کسب‌وکارهای دیجیتال اکوسیستم خود رونمایی کرد. امید ترابی، معاون توسعه بازار و ارتباط با مشتریان و عضو هیئت‌مدیره توسن از این پس با عنوان مدیرعامل هلدینگ دیجیتال فعالیت می‌کند.

هلدینگ دیجیتال «دیار» به‌منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی کسب‌وکارهای دیجیتال گروه توسن راه‌اندازی شده و وظیفه خلق ارزش در حوزه‌‌های فعالیتی گروه توسن و اکوسیستم آن را بر عهده دارد.

در ادامه این مراسم امید ترابی، عضو هیئت‌مدیره گروه توسن ضمن اشاره به کلان‌روندهای حوزه فین‌تک گفت: «در گروه توسن طی چند سال اخیر سرمایه‌گذاری‌های زیادی روی حوزه فین‌تک و روندهای مطرح آن، انجام شده است. این تجربه ما را بر آن داشت تا با شروع سال ۱۴۰۱ گام جدیدی را برای توسعه هرچه بیشتر این کسب‌وکارها برداریم و گروه توسن دیجیتال را با نام تجاری دیار راه‌اندازی کنیم.»

امید ترابی، عضو هیئت‌مدیره گروه توسن در پاسخ به این سؤال که چه نوآوری‌ها و سرویس‌هایی پس از راه‌اندازی مجموعه دیار ارائه می‌شود، گفت: «یکی از مهم‌ترین تغییرات با راه‌اندازی دیار، حرکت گروه توسن به سمت سرویس‌های مشتری‌محور یا B2C است که در این راه سرویس‌هایی مانند کارت اعتباری ایجاد شده است.

شرکت تالی که ارائه کارت‌های اعتباری را بر عهده دارد، با رویکردی جدید به سمت تغییر پارادایم این حوزه حرکت کرده و توانسته کارت اعتباری واقعی با کارمزد صفر را به کاربران خود ارائه دهد.»

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/j6uf کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

هوش مصنوعی جای نبوغ و اراده انسان را نمی‌گیرد

کارنگ ۱۶۳ منتشر شد

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد