۶۰ هزار فروشنده در پیندو تا نیمه بهمن ۱۴۰۳

پیندو، بازارگاه آنلاین بدون محدودیت، تا بهمن‌ماه ۱۴۰۳ موفق به جذب بیش از ۶۰ هزار فروشنده فعال شده است.

به گزارش روابط عمومی پیندو، این فروشندگان تاکنون بیش از ۱.۵ میلیون آگهی را در پلتفرم پیندو منتشر کرده‌اند که هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار دارد. نکته قابل توجه این است که این رشد چشمگیر در جذب فروشندگان و افزایش محصولات قابل فروش آنها، بدون استفاده از تبلیغات و به‌صورت کاملاً ارگانیک حاصل شده است.

پیندو با افزودن ویژگی‌هایی نظیر عدم دریافت کمیسیون، تسویه آنی با فروشندگان، امکان انتشار ویدئو، خرید امن، تخفیف در لحظه و خرید قسطی، تجربه کاربری بهتری را برای فروشندگان و خریداران فراهم کرده است.

در سال گذشته، پیندو با تمرکز بر کسب‌وکارهای کوچک و متوسط که در سایر پلتفرم‌ها فرصت رقابت برابر با فروشندگان بزرگ را نداشتند، توانسته است استقبال قابل توجهی را از سوی این گروه‌ها جلب کند.

براساس آمارهای اعلام‌شده، تعداد بازدیدکنندگان یکتای پلتفرم پیندو به بیش از پنج میلیون نفر در ماه می‌رسد. این رقم، در کنار تعداد بازدیدکنندگان ۴۰ میلیونی دیجی‌کالا، نشان از بازاری پرجمعیت و شلوغ دارد که حضور در آن برای هر کسب‌وکاری می‌تواند پردرآمد و سودمند باشد.

پیندو با ارائه خدمات متنوع و ایجاد بستری امن و بدون واسطه، به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه‌ای بابت درج کالا، کمیسیون فروش و مالیات، محصولات خود را به فروش برسانند و سود بیشتری کسب کنند. این شرایط، فرصت مناسبی را برای تمامی فروشگاه‌ها فراهم کرده است تا با عرضه کالاها و خدمات خود با قیمتی اقتصادی و رقابتی، به فروش بیشتری دست یابند.

علاقه‌مندان برای مشاهده کالاهای پیندو، می‌توانند به وب‌سایت پیندو مراجعه کنند یا اپلیکیشن پیندو را از اپ‌استورهای معتبر دریافت کنند.

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/kq05 کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

جدید‌ترین

یک هدف صد مدیرعامل را زیر یک سقف جمع کرد

تأمین مالی جمعی؛ نوآوری مالی در مسیر تحول

«نماوا»، قربانی سووشون شد؟ توقیف سووشون، فیلتر نماوا