/
/
تقدیر از دپارتمان ارتباطات هلدینگ دِکا در چهارمین جشنواره ایده‌های خلاق روابط عمومی

تقدیر از دپارتمان ارتباطات هلدینگ دِکا در چهارمین جشنواره ایده‌های خلاق روابط عمومی

چهارمین جشنواره ایده‌های خلاق روابط عمومی با معرفی تیم‌ها و نفرات برگزیده به کار خود پایان داد. تندیس ویژه و لوح تقدیر این رویداد از سوی غلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره و رئیس باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو در ایران به محمدعلی یاری، مدیر دپارتمان ارتباطات و روابط عمومی هلدینگ دکا اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، به گفته مهدی محسنی‌نیا، دبیر علمی چهارمین جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی، ۸۷ طرح نوآورانه از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. پس از طی چند مرحله داوری ۴۰ طرح انتخاب و وارد جریان انتخاب طرح‌های برتر شد. در نهایت ۱۶ طرح به عنوان برگزیده و ۶ طرح در بخش شایسته تقدیر، معرفی شد.

مهدی محسنی‌نیا در آیین اختتامیه چهارمین دوره این جشنواره اعلام کرد: «آثار برتر شرکت‌کنندگان با موشکافی بررسی و مورد داوری قرار گرفت تا نمونه‌های موفق و راهبردهای نوآورانه بتواند به‌عنوان الگوی این حوزه معرفی شود.»

او افزود: «جشنواره ملی ایده‌های خلاق روابط عمومی با هدف کشف، آموزش و ترویج ایده‌های نوین و خلاق در این حوزه برگزار شده است.»

در این رویداد مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، مسئولان ارتباطات شرکت‌های بخش خصوصی، چهره‌های پیشکسوت حوزه ارتباطات، دانشجویان رشته‌های ارتباطات و فعالان رسانه‌ای حضور داشتند.

محمدعلی یاری، مدیر دپارتمان ارتباطات و روابط عمومی هلدینگ دکا از تلاش تیم ارتباطات دکا در کسب این موفقیت تقدیر کرد و گفت: «فرآیندها و فعالیت‌های ارتباطی موضوعی است که به صورت ویژه به همراهی مدیر ارشد سازمان و همکاری تمامی بخش‌های سازمان نیاز دارد و اگر این پشتوانه وجود نداشته باشد، هیچ یک از اقدامات ارتباطی محقق نخواهد شد.»

نمایش لینک کوتاه
کپی لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/tnf4 کپی شد

مطلب قبلی

مطلب بعدی

مطالب پیشنهادی

ارسال یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره جدید هفته‌نامه کارنگ​

پربازدید‌ترین

پربحث‌ترین