کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
پادرو در مراسمی با حضور مدیران مسئول و سردبیران رسانههای مختلف از سرویس تازه خود برای کمک به رسانههای مستقل کشور که به صورت چاپی منتشر میشوند، رونمایی کرد. در این نشست که با حضور مدیران بیش از ۱۰ رسانه مختلف برگزار شد، مدیران بخشهای مختلف پادرو با تأکید بر چالشهای رسانههای مکتوب از جمله نشریات مستقل در بخش توزیع، از ظرفیتهای کسبوکار خود برای کمک به آنها در این حوزه گفتند.
در این نشست، پشوتن پورپزشک، مدیرعامل پادرو با معرفی پادروشاپ و امکانات آن برای کسبوکارهای مختلف، از امکان اتصال صفحات اینستاگرامی نشریات مستقل به فروشگاه پادرو سخن گفت و توضیح داد در راستای مسئولیت اجتماعی پادرو هم هزینه اشتراک سالانه این بخش برای آنها رایگان در نظر گرفته خواهد شد و هم هزینه ارسال هر بسته پستی به صورت ثابت و حداقلی محاسبه میشود.
پورپزشک استفاده از ظرفیت شبکههای اجتماعی برای فروش بیشتر نشریات و ارسال راحتتر آنها به مخاطبان را با استفاده از زیرساخت لجستیکی پادرو از مهمترین مزیتهای این طرح عنوان و تأکید کرد امیدوار است با این همکاری به تقویت کسبوکارهای مطبوعاتی مستقل کمک زیادی شود.
او امکان فروش و تحویل و ارسال تکنسخه را یکی دیگر از مزیتهای این طرح برای مجلات و نشریات مختلف عنوان کرد. مدیران و سردبیران نشریاتی چون فیلم امروز، تجربه، مرواید، کارنگ، عصر تراکنش، وزن دنیا، ناداستان، کاروان و… در این نشست حضور داشتند و با یکدیگر درباره مهمترین مشکلات حوزه فروش آنلاین و ارسال نشریات به بحث و تبادل نظر پرداختند.