کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
«کاریابی» و «B2B» از بخشهای جدید سومین رویداد ۹ ژانویه بود که در راستای کمک به بهبود وضعیت منابع انسانی کسبوکارهای رمزارزی و بلاکچینی کشور ایجاد و با استقبال خوبی از سوی کسبوکارها و مخاطبان همراه شد. در این بخش مدیران منابع انسانی و توسعه کسبوکار صرافیها از فرصتهای شغلی مورد نیاز خود گفتند و به دنبال جذب نیروهای انسانی متخصص گشتند. همچنین این بخش به دور از شلوغی رویداد و در حاشیه آن، فرصتی بود برای برگزاری جلسات کاری شرکتها. در روز دوم بخش کاریابی، نمایندگان شرکتهای نوبیتکس، کاریزما، والکس، اکساونیکس، آبانتتر، زربان و هیتوبیت برای در میان گذاشتن فرصتهای شغلی و جذب نیروی متخصص حضور داشتند.






