کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

آمریکن اکسپرس رمزارز جایزه می‌دهد

بعد از ویزا و مسترکارت نوبت به شرکت کارت اعتباری دیگری رسید

شرکت‌های کارت اعتباری تلاش می‌کنند مزایایی را به مشتریان خود ارائه دهند و بر محبوبیت خود بیفزایند. امریکن اکسپرس این کار را از طریق مشارکت جدید با پلتفرم مدیریت ثروت کریپتو و ارائه‌دهنده کیف پول ابرا (Abra) انجام می‌دهد. آنها از راه‌اندازی کارت رمزنگاری Abra در شبکه Amex خبر دادند.

بیل برهیت، مؤسس و مدیرعامل ابرا گفت: این کارت به کاربرانی که با دلار آمریکا معامله می‌کنند، اجازه می‌دهد تا در خریدهای خود از طریق شبکه Amex، پاداشی از جنس ارزهای دیجیتال دریافت کنند.

ابرا از به اشتراک گذاشتن جزئیات مربوط به اینکه کدام ارزهای دیجیتال در اولین نسخه از کارت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، خودداری کرد، اما برهیت گفت که این پیشنهاد در نهایت به کاربران اجازه می‌دهد تا جوایز خود را از طریق چندین ارز دیجیتال مختلف دریافت کنند.

او توضیح داد که کاربران می‌توانند جوایزی را در قالب توکن یا ارز دیجیتال دیگری دریافت کنند. برهیت توضیح داد که کاربران کارت باید در ابرا ثبت‌نام کنند و کارت با درخواست این کاربران برای خط اعتباری عمل می‌کند. او افزود، هنگامی که آنها جوایز کریپتو دریافت می‌کنند، می‌توانند از صرافی سواپ ابرا برای تبدیل آسان این پاداش‌ها به ارزهای دیجیتال مختلف استفاده کنند.

به گفته وی، این کارت برای دو گروه مختلف طراحی شده است؛ علاقه‌مندان باتجربه حوزه رمزارز و کسانی که به دنبال ورود به دنیای کریپتو برای اولین بار از طریق یک نقطه ورود ساده هستند. او گفت: «آنها بدون نیاز به تبدیل سایر دارایی‌های خود به رمزارز، پاداش‌های ارز دیجیتال دریافت می‌کنند.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/ouma
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.