آینده ۱۲.۵ میلیارد دلاری

لولولمون به اسپانیا می‌رود

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

خرده‌فروش پوشاک، لوازم جانبی و کفش ورزشی کانادایی، از برنامه‌های خود برای افتتاح دو فروشگاه در اسپانیا در پاییز پیش رو و همچنین راه‌اندازی یک سایت تجارت الکترونیک اسپانیایی در تابستان امسال پرده برداشت. این اولین اقدام توسعه‌ای این شرکت در اروپا از زمان پیش از همه‌گیری در سال ۲۰۱۹ است.

آندره ماسترینی، معاون اجرایی بین‌الملل این شرکت گفت: «لولولمون با سبک زندگی فعال و متعادلی که اسپانیایی‌ها از آن لذت می‌برند، هم‌افزایی قدرتمندی دارد. ما مشتاقانه منتظر برقراری ارتباط با اسپانیایی‌ها از طریق وب‌سایت و اولین فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود هستیم که در مادرید و بارسلونا افتتاح می‌شوند.

قدرت مدل کسب‌و‌کار ما در نوآوری محصول و تجربه منحصربه‌فرد کاربران است که مزیت رقابتی ما را ایجاد می‌کند. حالا داریم لولولمون را به جدیدترین بازار خود معرفی می‌کنیم.» سایت تجارت الکترونیک لولولمون. ای‌اس اواخر این ماه راه‌اندازی خواهد شد و به دنبال آن دو فروشگاه – یکی در مادرید و دیگری در بارسلون – در ماه سپتامبر افتتاح می‌شود.

لولولمون نزدیک به 40 فروشگاه در هشت کشور اروپا دارد؛ فرانسه، آلمان، ایرلند، هلند، نروژ، سوئد، سوئیس و بریتانیا. در سطح بین‌المللی، این خرده‌فروش دارای ۵۷۹ فروشگاه است. لولولمون به رشد خود ادامه می‌دهد و در ماه آوریل، این خرده‌فروش هدف درآمدی خود را تا سال 2026، 5/12 میلیارد دلار اعلام کرد. در آن زمان، مدیران شرکت گفتند که برنامه‌هایی برای افتتاح فروشگاه‌های جدید در تایلند و ایتالیا در ۱۲ ماه آینده دارند.

این شرکت همچنین در حالت توسعه محصول است و به شکل تخصصی روی کفش‌های کتانی زنانه کار می‌کند. حجاب برای تمرینات ورزشی، پوشاک پیاده‌روی، گلف، تنیس و تناسب اندام در خانه، همه در طول همه‌گیری عرضه شده‌اند. لولولمون همچنین تولیدکننده رسمی لباس تیم‌های ملی کانادا است؛ نقشی که تا سال ۲۰۲۸ حفظ خواهد کرد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/zhzz
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.