رسانه اقتصاد نوآوری ایران

ابریج؛ راهکار ضبط مکالمات پزشکی / جذب سرمایه یک استارتاپ حوزه پزشکی

استارتاپ هوش مصنوعی ابریج در یک دور سرمایه‌گذاری سری A ، مبلغ ۱۲.۵ میلیون دلار جمع‌آوری‌ کرده و سرمایه خود را به ۲۷ میلیون دلار رسانده است. این دور توسط ویتینگتون ونچرز همراه با مشارکت سرمایه‌گذاران موجود مانند یونیون و یوپی‌ام‌سی رهبری شد. سرمایه‌گذاران جدید عبارت‌اند از: ویستلر کپیتال و یوشا بنگو، برنده جایزه عالی […]

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استارتاپ هوش مصنوعی ابریج در یک دور سرمایه‌گذاری سری A ، مبلغ ۱۲.۵ میلیون دلار جمع‌آوری‌ کرده و سرمایه خود را به ۲۷ میلیون دلار رسانده است. این دور توسط ویتینگتون ونچرز همراه با مشارکت سرمایه‌گذاران موجود مانند یونیون و یوپی‌ام‌سی رهبری شد. سرمایه‌گذاران جدید عبارت‌اند از: ویستلر کپیتال و یوشا بنگو، برنده جایزه عالی در علوم کامپیوتر: «جایزه تورینگ».

ابریج از زمان تأسیس در سال ۲۰۱۸، یک برنامه برای مصرف‌کننده ارائه کرده که بیماران می‌توانند از آن برای ضبط مکالمات پزشکی خود استفاده کنند. هر ضبط با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین رونویسی می‌شود. این برنامه همچنین اصطلاحات پزشکی کلیدی را برای کاربران تعریف می‌کند و مراحل بعدی مراقبت را بر اساس برنامه ارائه‌دهنده برای یک بیمار مشخص می‌کند.

اکنون این استارتاپ در حال راه‌اندازی یک راه‌حل سازمانی است و این راه‌حل می‌تواند با سیستم‌های مدارک پزشکی الکترونیکی ادغام شود و همچنین می‌تواند برای قرار ملاقات‌های پزشکی از راه دور از طریق یک API استفاده شود. هدف، کاهش فرسودگی ارائه‌دهندگان خدمات درمانی و افزایش رضایت بیمار است. به گفته این شرکت، این پلتفرم با بیش از ۱.۵ میلیون نمونه پزشکی، آموزش دیده و تاکنون توسط دو هزار پزشک استفاده شده است.

«شیودر رائو»، مدیر‌عامل و یکی از بنیان‌گذاران ابریج در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «من یک متخصص قلب شدم تا به بیمارانم کمک کنم سلامت خود را بهبود بخشند، اما واقعیت این بود که زمان بیشتری را صرف یادداشت‌های خود می‌کردم تا با بیمارانم. این شرکت متعهد به چهار سال تحقیق و توسعه است تا مطمئن شود پس از عرضه محصول، می‌تواند به سرعت گسترش یابد.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/s86x
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.