ارائه موزیک با ان‌اف‌تی‌های سفالی

اسنوپ داگ، رپر آمریکایی، می‌خواهد موزیک‌هایش را در بستر کاردانو به‌صورت ان‌اف‌تی عرضه کند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

می‌شنویم. این رپر آمریکایی هر کاری در این زمینه؛ از سرمایه‌گذاری در بلاکچین گرفته تا ساختن متاورس شخصی (اسنوپ‌ورس) و تشکیل دائو انجام داده است. پس از انتشار یک موزیک‌ویدئو در متاورس، اکنون اسنوپ داگ از بلاکچین کاردانو پشتیبانی می‌کند. او قصد دارد موزیک‌های منتشرنشده خود را به‌صورت ان‌اف‌تی روی بستر بلاکچینی کاردانو ارائه دهد.

این اقدام در راستای همکاری اسنوپ با پلتفرم کلی‌نیشن (Clay Nation) انجام می‌شود. اسنوپ و چارلز هاسکینسون و کلی‌نیشن مؤسس کاردانو، قرار است در جلسه‌ای در توییتر اسپیس در مورد این اقدام صحبت و از محصولات رونمایی کنند. اسنوپ در این‌باره گفته است: «کاردانو و مسائل پیرامون وب ۳ مرا به وجد می‌آورند.»

اسنوپ با کلی‌نیشن برای ایجاد یک ان‌اف‌تی در این پلتفرم همکاری می‌‌کرد. این ان‌اف‌تی مجموعه‌ای از 10‌هزار فیگور دیجیتالی سفالی‌شکل است که به‌صورت الگوریتمی ‌توسط کلی‌نیشن ساخته شده‌اند. مجموعه اصلی این فیگورها فروخته شده، ولی برخی از ان‌اف‌تی‌ها در بازارهای ثانویه معامله می‌شوند. ان‌اف‌تی‌های اسنوپ، قرار است مدت کوتاهی پس از اینکه شبکه کریپتوها به نقطه عطف برسد، ارائه شوند.

به گفته «مورگان شوفیلد»، رئیس رشد اکوسیستم در کاردانو، بیش از چهار میلیون توکن غیر قابل معامله و توکن غیر ADA اکنون در کاردانو در گردش هستند. کاردانو از لحاظ قیمت عملکرد خوبی داشته و توانسته برای مدت کوتاهی آلت‌کوین‌های بزرگ را رهبری کند.

عملکرد کاردانو ممکن است مربوط به اکوسیستم مالی غیرمتمرکز پررونق آن باشد که اخیراً از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. اوایل این هفته، کوین‌بیس کاردانو را به پیشنهاد سهام خود اضافه کرد و به کاربران این امکان را داد تا با مشارکت در مکانیسم اثبات سهام، بازدهی دارایی‌های ADA خود را در صرافی کسب کنند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/uhi6
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.