علیرضا صادقیان، معاون استراتژی گروه اسنپ درباره شروع به کار بازوی سرمایهگذاری این گروه گفته هدف اصلی اسنپونچرز سرمایهگذاری روی تیمهایی است که در مراحل اولیه کار خود و بهدنبال جذب سرمایه در مرحله بذری هستند. داشتن تیم خوب، ایده مناسب و محصول اولیه از اولویتهای اسنپ برای انتخاب تیمهاست.
صادقیان گفته است: «اولویت اسنپ از سرمایهگذاری روی ایدهها و تیمهایی که ظرفیت رشد دارند، لزوماً جذب آنها در سوپراپ اسنپ نیست، بلکه انتقال دانش و تجربهای است که طی سالها فعالیت پرچالش و خلاقانه در اسنپ شکل گرفته است. استارتاپهای کوچک میتوانند از مشاوره، شبکه ارتباطی گسترده و حمایت اسنپ در اکوسیستم استارتاپی ایران بهرهمند شوند.»
البته او توضیح داده است که هرچند اولویت و استراتژی اصلی آنها در اسنپونچرز حمایت از تیمها و کارآفرینان نوپا و ایدههای ناب است، اما پذیرای تیمهای باتجربهتر نیز هستند.