کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
علیرضا صادقیان، معاون استراتژی گروه اسنپ درباره شروع به کار بازوی سرمایهگذاری این گروه گفته هدف اصلی اسنپونچرز سرمایهگذاری روی تیمهایی است که در مراحل اولیه کار خود و بهدنبال جذب سرمایه در مرحله بذری هستند. داشتن تیم خوب، ایده مناسب و محصول اولیه از اولویتهای اسنپ برای انتخاب تیمهاست.
صادقیان گفته است: «اولویت اسنپ از سرمایهگذاری روی ایدهها و تیمهایی که ظرفیت رشد دارند، لزوماً جذب آنها در سوپراپ اسنپ نیست، بلکه انتقال دانش و تجربهای است که طی سالها فعالیت پرچالش و خلاقانه در اسنپ شکل گرفته است. استارتاپهای کوچک میتوانند از مشاوره، شبکه ارتباطی گسترده و حمایت اسنپ در اکوسیستم استارتاپی ایران بهرهمند شوند.»
البته او توضیح داده است که هرچند اولویت و استراتژی اصلی آنها در اسنپونچرز حمایت از تیمها و کارآفرینان نوپا و ایدههای ناب است، اما پذیرای تیمهای باتجربهتر نیز هستند.