کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
امیر سیاح سرپرست معاونت اقتصادی و تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی شد
با حکم محمدامین آقامیری، رییس مرکز ملی فضای مجازی؛ سید امیر سیاح بهعنوان سرپرست معاونت اقتصادی و تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی، جایگزین سید هادی سجادی شد.
امیر سیاح در دولت سیزدهم، سرپرستی مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسبوکار را برعهده داشت. او دارای مدرک لیسانس اقتصاد نظری از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و همچنین مدرک دکترای رشته مدیریت استراتژیک را نیز اخذ کرده است. او دکترای خود را از دانشگاه دفاع ملی و تحقیقات راهبردی وابسته به ستاد کل نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۴ دریافت کرده است.