کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
انتخابات اتحادیه کسبوکارهای مجازی پس از نزدیک به سه سال، امروز، ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳، در هتل فردوسی تهران و مراکز وزارت صمت مرکز استانها برگزار شد. این انتخابات بعد از ساعت ۱۴ به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد رأیها یک ساعت و تا ساعت ۱۵ تمدید شد؛ اما این تمدید زمان رأیدهی هم باعث نشد که تعداد آرا به میزان کافی برسد.
تعداد آرا در دوره اول انتخابات کمتر از پانصد رأی است که دو هزار رأی کمتر از حدنصاب قانونی شدن انتخابات است. با این اتفاق اتحادیه کسبوکارهای مجازی یکقدم به انحلال نزدیک شد. طبق گفتههای مسئولین برگزاری، در بعضی از استانها هیچ رأی و در بعضی فقط یک رأی ثبت شده است که از مشارکت بسیار پایین صاحبان کسبوکارهای خارج از تهران خبر میدهد.
حالا با باطل شدن آرا این دور از انتخابات اتحادیه کسبوکارهای مجازی، دور بعدی هفته سوم آبانماه، برگزار خواهد شد که برای قانونی شدن این دور، شرکت یکچهارم اعضای فعال اتحادیه، تقریباً هزار و هشتصد نفر، لازم است. با عدم مشارکت این تعداد انتخابات به دور سوم کشیده خواهد شد. در نهایت اگر در دور سوم نیز یکچهارم اعضا مشارکت نکنند، این اتحادیه منحل خواهد شد.