کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی به تعویق افتاد

ساعاتی پیش پیرو نامه‌ای که از دبیرخانه هیئت نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور خطاب به مدیران صنعت، معدن و تجارت استان‌ها منتشر شد، انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی تا پایان ماه رمضان به تعویق افتاد.

این در حالی است که اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی بعد از ظهر امروز بدون هیچ‌گونه توجهی به واکنش‌ها و مخالفت‌ها و مطالبات به حق فعالان اکوسیستم کسب‌وکارهای مجازی جزئیات برگزاری انتخابات و مکان دقیق برگزاری آن را در سراسر کشور در سایت خود منتشر کرد.

غلام‌علی مهدوی، دبیر هیئت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور در نامه مزبور ضمن تقدیر و تشکر از اتحادیه به دلیل فراهم‌آوردن زمینه انتخابات از موکول‌شدن آن به بعد از ماه رمضان خبر داده است.

او دلیل این تعویق تقریباً دقیقه نودی را تقارن زمان برگزاری انتخابات با ماه رمضان و رعایت حد ترخص شرکت‌کنندگان عنوان کرده است. طبق متن نامه زمان و مکان بعدی انتخابات متعاقباٌ اعلام می‌شود.

سکوت اتحادیه نسبت به مطالبه فعالان صنفی مبنی بر تعویق انتخابات که تا به این لحظه به ما می‌قبولاند قصدی به جز اعتلای صنف در پس پرده وجود دارد همگان را نگران می‌کند. در حال حاضر که یک نهاد دولتی وارد عمل شده و انتخابات هرچند با قصدی متفاوت اما درنهایت به تعویق افتاده است اما امید است اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی بپذیرد فلسفه وجودی‌اش چیزی جز پیشرفت و اعتلای صنف و امور مربوط به آن نیست و به همین دلیل باید دل‌سوزانه و مدبرانه تصمیم‌گیری کند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/wxwc
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.