اگر به من اعتماد داری واکسن بزن!

برندها در مسیر تحقق مسئولیت اجتماعی قدم برمی‌دارند

وقتی پای یک تهدید جهانی به میان بیاید، فرقی نمی‌کند ساکن لهستان باشی، در آمریکا زندگی کنی یا شهروند استرالیا باشی. این روزها ویروس کرونا در گوشه‌گوشه جهان یک تهدید جدی تلقی می‌شود. گذشته از تبلیغاتی که دولت‌ها و شهرداری‌ها برای ترویج واکسیناسیون عمومی طراحی کرده‌اند، برندهای مختلف هم بر پایه اعتماد مخاطبان و مشتریانشان، راه‌های متفاوتی را برای ترویج این موضوع در پیش گرفته‌اند. در ادامه، تلاش چند برند برای افزایش تمایل عمومی به واکسیناسیون کووید ۱۹ را با شما در میان می‌گذاریم.

دونات هدیه بگیر
کریسپی کریم، یکی از کسب‌و‌کارهایی بود که برای ترغیب مشتریانش به واکسیناسیون قدم برداشت. دوستداران دونات‌های این مجموعه، با نشان دادن کارت واکسنشان می‌توانستند یک دونات مجانی دریافت کنند. کریسپی کریم این کمپین را برای فالوئرهای خود در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و توییتر به جریان انداخت و علاوه براین، دونات‌ها را برای مراکز واکسیناسیون منتخب خود هم ارسال می‌‌کرد.

قهوه با طعم واکسن‌آگاهی
مک‌دونالد از شرکت‌هایی بود که تلاش‌های زیادی را برای ترویج واکسیناسیون به انجام رساند. علاوه بر بیلبوردها و تبلیغات مطبوعاتی مک‌دونالد برای آگاهی‌بخشی در زمینه واکسیناسیون، این مجموعه برچسب‌هایی را روی قهوه‌های بیرون‌بر خود چسباند تا از طریق آن‌ها، سفارش‌دهندگان را برای مراجعه به وبسایت vaccines.gov و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد واکسیناسیون ترغیب کند.

رفتنت تا مرکز واکسیناسیون با ما
کمپانی «اوبر» از مجموعه‌های دیگری بود که برای افزایش واکسیناسیون عمومی قدم برداشت. اوبر با هدف جلوگیری از بروز آثار مخرب شیوه ویروس کرونا، متعهد شده تا ۱۰ میلیون سفر رایگان به مراکز واکسیناسیون را به مردم هدیه دهد. از آنجا که به گفته اوبر، ۴۵ درصد آمریکایی‌ها دسترسی مناسبی به وسایل حمل‌ونقل عمومی ندارند، این کمپین می‌توانست گروهی از افراد را به تزریق به‌موقع واکسن تشویق کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.