با همکاری کریپتوکالج

نسخه شانزدهم کریپتو داشبورد منتشر شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نشریه کریپتو داشبورد، محصول مشترک دو مجموعه کوین‌پلاس و کریپتوکالج، گزارشی تحلیلی از بازار رمزارزهاست که هر دو هفته یک ‌بار منتشر می‌شود. محتوای این نشریه شامل بررسی داده‌های آن‌چین، تحلیل تکنیکال بازار، ارائه واچ‌لیست از ارزهای مستعد رشد، بررسی حوزه‌های به‌روز و فناوری‌های نوین دنیای بلاکچین، مصاحبه با فعالان حوزه و رویدادهای مهم پیش روی رمزارزهاست.

در نسخه شانزدهم کریپتو داشبورد حوزه حریم خصوصی و دلایل رشد پروژه‌های این حوزه مورد بررسی قرار گرفته و موارد تأثیرگذار روی صعود این ارزها، نظیر تحریم‌های روسیه و فرمان اجرایی کاخ سفید نیز بررسی شده است. همچنین در این نسخه پروژه بیم به‌عنوان یکی از پروژه‌های قدرتمند حوزه حریم خصوصی معرفی و تحلیل فاندامنتال این رمزارز در قالب ویدئو ارائه شده است.

در ادامه نیز به بررسی شاخص‌های آن‌چین و رفتار هولدرهای بلندمدت بیت‌کوین و مقدار عرضه در گردش تحت مدیریت آنها پرداخته شده تا موضع سرمایه‌گذاران در شرایط فعلی مورد ارزیابی قرار گیرد. در کنار تمامی موارد ذکرشده واچ‌لیستی از ارزهای دارای پتانسیل رشد بالا تهیه شده که دارای قابلیت‌های معاملاتی، همراه با استراتژی ورود و خروج به آن ارز هستند.

افزون بر موارد ذکرشده، بررسی عمیقی از تلفیق حوزه ان‌اف‌تی و حریم خصوصی به همراه کاربردهای حریم خصوصی در حوزه ان‌اف‌تی در این نسخه از کریپتو داشبورد بیان شده است. در ادامه مطالب این نسخه، طی مصاحبه‌ای با محسن بهرام‌گیری، بنیان‌گذار مجموعه کریپتوکالج و عضو هیئت‌علمی دانشگاه شریف، آشنا می‌شوید.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/gtmm
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.