برگزیدگان نوآوری برای کودکان معرفی شدند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مراسم پایانی «جایزه ملی نوآوری برای کودک و نوجوان در دوران کووید – 19» با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و مندیپ اوبرایان نماینده یونیسف در ایران برگزار شد.

این رویداد با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) و با شعار گسترش فرهنگ نوآوری میان کودکان در ایران طراحی و در نتیجه آن 80 طرح نوآورانه از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ارسال شد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری در این مراسم گفت: «به‌خوبی مطلعم که پیش از این تلاش‌های جدی و مؤثری از سوی فعالان حوزه کودک و نوجوان در زمینه‌های مختلف مثل آموزش، بازی، سلامت برای بهبود کیفیت زندگی کودک و نوجوان انجام شده است.

با این حال، همواره ورود به موضوعات مختلف با گفتمان نوآوری را آغاز یک مسیر تازه برای خلق آثار ارزشمند می‌دانم.» در ادامه مراسم مندیپ اوبرایان، نماینده یونیسف، گفت: «امسال یونیسف هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس خود را در حالی جشن می‌گیرد که در طول این سال‌ها، نوآوری همیشه در مرکز مأموریت ما قرار داشته است و این در حالی است که امروزه نقش اصلی نوآوری از هر زمان دیگری روشن‌تر است.»

سه برگزیده اصلی این جایزه ملی به نام‌های شرکت آرسام، مؤسسه فرهنگی هنری طرح و ایده پرمان، شرکت خردورزان شهر هوشمند، از میان بیش از 80 راهکار نوآورانه کسب‌و‌کارهای نوپا انتخاب شدند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/us9j
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.