کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

تریگیت؛ سامانه‌ای برای ایجاد عدالت آموزشی

شناسا از تیم‌های استارتاپی شهرستان‌ها حمایت می‌کند

سامانه آنلاین تریگیت با هدف جذب، آموزش و مشارکت با تیم‌های استارتاپی شناسا و ایجاد عدالت آموزشی بین تیم‌های تهرانی و شهرستانی آغاز به کار کرد. در نشست خبری و رونمایی از بستر آنلاین شتاب‌دهی شناسا (تریگیت) حامد ساجدی، مدیرعامل شناسا درباره این پلتفرم گفت: «به عنوان نهاد نوآور در زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری همیشه در تلاش بودیم تا بتوانیم فرصت‌های برابری را برای فعالان اکوسیستم استارتاپی فراهم کنیم.

در مدت فعالیت‌مان در شناسا به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری گروه مالی پاسارگاد، متوجه شدیم تیم‌های شهرستان‌ها با محدودیت‌های بیشتری در مسیر ورود به دنیای کارآفرینی مواجه هستند و نگرانی از همین محدودیت‌ها، انگیزه آنها را برای ادامه فعالیت از بین می‌برد. در نتیجه بر آن شدیم با ایجاد سامانه آنلاین تریگیت امکان ورود تمام افراد علاقه‌مند به حوزه استارتاپی و کارآفرینی را مهیا کنیم.»

سامانه آنلاین تریگیت با شعار دروازه ورود به مسیر کارآفرینی، از تیرماه ۱۴۰۱ کار خود را شروع کرده و در همین مدت به ۱۴ تیم خدمات ارائه داده و اولین تیم هم از شهر گرگان موفق به جذب سرمایه شده است. در واقع تریگیت این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا از دوره‌های آنلاین و کلاس‌های نه هفته‌ای تریگیت بهره ببرند و از خدمات شتاب‌دهی مثل آموزش، راهبری منتورینگ، کوچینگ و جذب سرمایه و شبکه‌سازی استفاده کنند.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/bedx
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.