کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
سه ماه پس از آغاز به فعالیت تپسیفود در سوپراپلیکیشن تپسی برای کاربران مشهد، هماکنون این سرویس در شهر شیراز نیز در دسترس کاربران این پلتفرم قرارگرفته است.
به گزارش روابط عمومی تپسی، اواخر تیرماه سال ۱۴۰۳ بود که مدیرعامل تپسی در یک نشست خبری، از تبدیلشدن این اپلیکیشن به یک سوپراپلیکیشن و اضافه شدن سرویسهای جدید در حوزه سفارش غذا، سفارش از فروشگاه و سفارش آنلاین از سوپرمارکت خبر داد.
امیرمحمد شادمهری، مدیر ارشد بازاریابی تپسیفود، با اشاره به حضور این سرویس در شیراز گفت: «اقدامات بازاریابی و فرایند جذب رستورانها و تأمینکنندههای شهر شیراز، از اوایل امسال آغاز شد، اما با توجه به تغییراتی که پیش رو داشتیم و تغییر اُفود به تپسیفود، قرار شد فعالیتهای رشد این سرویس در شیراز پس از تغییر نام به تپسیفود و قرار گرفتن در سوپراپلیکیشن تپسی انجام شود.»
شادمهری با اشاره به اینکه تا امروز بیش از 3 هزار رستوران و تأمینکننده در شهرهای مشهد و شیراز در این پلتفرم فعال هستند گفت: «ما تلاش کردیم با ایجاد مجموعهای از مزیتها برای رستورانها مانند تسویهحساب حداکثر 72 ساعته، میانگین کمیسیون پایینتر و پشتیبانی تلفنی و مستقیم تأمینکنندهها رضایت آنها را جلب کرده و بتوانیم با سرعت بیشتری، رستورانهای جدید را به پلتفرم اضافه کنیم.»
او ادامه داد: «از سوی دیگر، با توجه به شروع به کار رسمی تپسیفود در شیراز، بهزودی فعالیتهای اطلاعرسانی گستردهای را آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم کاربران بیشتری را به این سرویس جذب کنیم. با توجه به اینکه تپسی از چند سال پیش در شیراز فعال بوده و کاربران خود را دارد، امیدواریم بتوانیم از این همافزایی بین تپسی خودرو و تپسیفود استفاده کنیم و کاربران فعلی این سرویس در شیراز را به سمت استفاده از تپسی فود سوق بدهیم»
به گفته شادمهری، باگذشت چند ماه از شروع به کار تپسیفود در شیراز و مشهد، این شرکت توانسته 90 درصد از سفارشها را در کمتر از یک ساعت به دست مشتریان برساند و درنتیجه رضایت کاربران خود را به دست آورده است.
اواخر تیرماه سال 1403 بود که مدیرعامل تپسی در یک نشست خبری، از تبدیلشدن این اپلیکیشن به یک سوپراپلیکیشن و اضافه شدن سرویسهای جدید در حوزه سفارش غذا، سفارش از فروشگاه و سفارش آنلاین از سوپرمارکت خبر داد. اکنون سه ماه بعد از اعلام این خبر، سرویس سفارش آنلاین غذای تپسی در دو شهر مشهد و شیراز فعالشده و قرار است به سایر شهرها نیز گسترش پیدا کند.
سلام وقت خوش من نلنوایی دارم در شیراز چطور میتونم با تپسی فود همکاری داشته باشم