کارنگ، رسانه اقتصاد نوآوری ایران
رسانه اقتصاد نوآوری ایران

تپسی:‌ تپسی‌شاپ گمانه‌زنی رسانه‌هاست اما خبرهایی در راه است

برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر اینکه به زودی سرویس جدیدی توسط تپسی با نام «تپسی‌شاپ» راه‌اندازی خواهد شد، منتشر کرده‌اند؛ به دنبال پیگیری‌های کارنگ از تپسی، روابط عمومی این مجموعه اعلام کرد، تپسی درباره این موضوع هیچ خبری اعلام نکرده و رسانه‌ها براساس گمانه‌زنی به شنیده‌های خود اکتفا کرده‌اند.

امیرحسین شعبانیان، مدیر روابط عمومی تپسی در گفت‌و‌گو با کارنگ توضیح داد: «طبیعتاً تپسی قصد دارد خدمات تازه‌ای را به اپلیکیشن خود اضافه کند، اما نوع این خدمات و ترتیب زمان‌بندی آنها برای ارائه به عموم هنوز نهایی نشده و به همین دلیل تصمیم گرفتیم بعد از نهایی شدن، آن را اعلام رسمی کنیم.»

مدیر روابط عمومی تپسی با اشاره به اخبار منتشرشده درباره تپسی‌شاپ گفت: «این موضوع که گاه در رسانه‌های گوناگون دیده می‌شود که قرار است تپسی خدمات تازه‌ای به اپلیکیشن خود اضافه کند، در واقع تصورات یا به قول خود رسانه‌ها، شنیده‌های آنهاست.»

امیرحسین شعبانیان اظهار کرد که هنوز خبر تازه‌ای از طرف خود تپسی مبنی بر ارائه‌ خدمت تازه منتشر نشده است.

مدیر روابط عمومی تپسی تأکید کرد که ماهیت خدمات تازه و زمان ارائه آنها مشخص نیست، اما حتماً اتفاقات تازه‌ای در خدمات تپسی خواهد افتاد که به‌زودی به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

شعبانیان در آخر گفت: «همیشه درباره خدمات تپسی گمانه‌زنی وجود داشته، اما بعد از خرید سهام تپسی پررنگ‌تر شده است.»

گروه صنعتی گلرنگ با خرید ۷۰ درصد سهام تپسی به ارزش نهایی ۲.۱ هزار میلیارد تومان در تاریخ ۱۵ و ۱۶ بهمن سال گذشته، تبدیل به مالک اصلی این شرکت که در حوزه تاکسی‌های اینترنتی فعال است، شد.

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/uquz
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.