کارنگ رسانه اقتصاد نوآوری است. رسانهای که نسخه چاپی آن هر هفته شنبهها منتشر میشود و وبسایت و شبکههای اجتماعیاش هر ساعت، اخبار و تحولات این بخش از اقتصاد را پوشش میدهند. در کارنگ ما تلاش داریم کسبوکارهای نوآور ایرانی، استارتاپها، شرکتهای دانشبنیان و دیگر کسبوکارها کوچک و بزرگی که در بخشهای مختلف اقتصاد نوآوری در حال ارائه محصول و خدمت هستند را مورد بررسی قرار دهیم و از آینده صنعت، تولید، خدمات و دیگر بخشهای اقتصاد بگوییم. کارنگ رسانهای متعلق به بخش خصوصی ایران است.
دومین جشنواره مدیانا، ویژه انتخاب بهترین محتوای تولید شده کسبوکارها برای ارتباط با مشتریان در سال ۱۴۰۳ از ۲۳ دیماه کلید خواهد خورد.
به گزارش روابط عمومی مدیانا، دوره نخست این جشنواره در سال گذشته با انتخاب و اهدا جایزه سال بهترین پیامک برگزار شده بود که امسال با اضافه شدن جایزه سال برای بهترین محتوای ایمیل، مانند سال گذشته در دو مرحله به انتخاب و اهداء جایزه خواهد پرداخت.
محسن شریعتی، دبیر جشنواره با اعلام این خبر گفت: «در مرحله نخست جشنواره که از ۲۳ دیماه شروع خواهد شد کپیرایترها ۲۰ روز فرصت دارند که با ثبتنام در سایت جشنواره، محتوای پیامک و ایمیل برگزیده خود را با ذکر کسبوکاری که از این محتوا برای ارتباط با مشتریان استفاده کرده است، ارسال کنند.»
مدیر مارکتینگ شرکت مدیانا با اشاره به اهمیت محتوای اثرگذار در ارتباطات مستقیم بیزینسها با مشتریان افزود: «در پایان مرحله اول، هیئت داوران جشنواره که شامل متخصصان بازاریابی، کپیرایتینگ، روزنامهنگاری، روابط عمومی و یوایکس رایتر خواهد بود، به بررسی آثار خواهند پرداخت و در هر رشته ده اثر برگزیده را انتخاب خواهند کرد. در مرحله سوم جشنواره، اثر برگزیده در هر رشته توسط کاربران انتخاب خواهد شد و جایزه سال به آنها اهدا خواهد شد.»
گفتنی است این جشنواره با حمایت شرکت مدیانا، ارائهدهنده راهکارهای ارتباط کسبوکارها با مشتریان برگزار میشود و در دوره نخست با مشارکت ۳۶۴ کپیرایتر، بیش از ۸۰۰ پیامک از ۲۵۵ برند و شرکت ارزیابی و به سه نفر جایزه ویژه اهدا شد.
علاقمندان برای شرکت در جشنواره میتوانند از تاریخ ۲۳ دی ۱۴۰۳ با مراجعه به وبسایت مدیانا، آثار خود را ارسال کنند.