جذب سرمایه مرج برای توسعه وب ‌3

با هدف تعریف ابزارهای مالی و پرداخت رمزارزی انجام شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استارتاپ بریتانیایی «مرج» (Merge) اعلام کرد که به رهبری گروه سرمایه‌گذاری «اکتاپوس»، مبلغ 9.5 میلیون دلار سرمایه اولیه جمع‌آوری کرده است. این استارتاپ در اواخر سال گذشته توسط «کبی سباستین»، مدیر سابق پی‌پال تأسیس شد.

اهداف مرج عموماً به ارائه دسترسی به بانک‌ها، پرداخت‌ها، مدیریت ریسک و انطباق با شرکت‌های وب ۳ از طریق رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی (API)، اطلاق می‌شود. APIها پل‌های نرم‌افزاری هستند که امکان ارتباط ساده‌تر میان کسب‌و‌کارهای مختلف را فراهم می‌آورند.

سباستین گفت: «مشتریان ما شرکت‌های وب ۳ هستند که به انجام تراکنش و جمع‌آوری وجوه به‌صورت ارز فیات از مشتریان یا مؤسسات خود نیاز دارند. بنابراین عمده اهداف ما در مورد صرافی‌های رمزارزی، والت‌ها و امور مالی غیرمتمرکز است.»

او همچنین افزود: «امروزه بسیاری از بانک‌های سنتی، علاقه‌ای به ارائه خدمات به کمپانی‌های رمزارزی ندارند. هدف مرج ارائه خدماتی از جمله امکان جمع‌آوری و نگهداری وجوه و تبدیل رمزارزها به ارز فیات و بالعکس از طریق API است.» سباستین اظهار کرد: «این استارتاپ آماده ارائه خدمات به مشتریان در سراسر جهان است.

بخش اعظمی از بودجه جدید این کمپانی برای تهیه مجوز و تأییدیه‌های نظارتی در سطح جهانی است و باقی‌مانده آن نیز برای ایجاد یک تیم که در حال حاضر ۱۲ عضو دارد، در نظر گرفته شده است.» به گفته سباستین، قدرت گروه سرمایه‌گذاری اکتاپوس در زمینه فین‌تک و رمزارزها، دلیل اصلی انتخاب این گروه به‌عنوان سرمایه‌گذار اصلی بود.

او افزود: «برای ما بسیار مهم بود که سرمایه‌گذارانی داشته باشیم که هم دنیای فین‌تک و هم دنیای رمزارزها را درک کنند؛ چراکه هدف ما ادغام این دو است. با این حساب، اکتاپوس به‌عنوان یک شریک فوق‌العاده محسوب می‌شود.»

لینک کوتاه: https://karangweekly.ir/m9p9
نظر شما درباره موضوع

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.